Zawieszenie
: Największą usterką jest zastosowane w tym samochodzie zawieszenie.
3,0
Całokształt
Ładny, wygodny, przestrzenny i na tym koniec plusów.
Wrażenia
1,0
Silnik
Niby 190 KM i 400 Nm, ale są poważne problemy z efektywnym przyspieszaniem z pułapu ok. 2000 obr/min.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynią manualną manewruje się z przyjemnością, pracuje precyzyjnie. Mam nadzieje, że jest równie trwała jak precyzyjna, gdyż trzeba często zmieniać przełożenia z uwagi na wąski zakres użytecznych obrotów.
1,0
Układ jezdny
Bardzo słabe trzymanie w zakrętach. Również podczas ruszania z miejsca w średnim zakresie obrotów następuje utrata przyczepności. Słabiutko jak na tak drogie auto. Każdy łuk przy pokonywaniu trzeba "ważyć" indywidualnie. Z dodawaniem gazu na łuku też trzeba uważać, ponieważ auto dziwnie się przechyla i łatwo traci przyczepność zarówno na suchej i mokrej nawierzchni.
4,0
Karoseria
Karoseria robi dobre wrażenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Idealnie, prosto, przejrzyście.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Obsługa wentylacji i klimatyzacji wygodna, intuicyjna i prosta. Trochę za duże różnice w obrotach wentylatora pomiędzy trzema pierwszymi pozycjami pokrętła.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom przestrzeni, wygoda.
3,0
Wyciszenie
Przeciętnie, jak w Fiacie Panda.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do kosztów utrzymania - żadnych napraw jeszcze nie wykonywałem, ale w tym samochodzie ma się co psuć.
2,0
Stosunek jakość/cena
Słabo. Zbyt dużo tu oszczędności w stosunku do ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
[l/100km]