Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant

Robert, 4 lata temu
Silnik 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
2,57
39% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
1,0
Całokształt
Niestety nie pochwale tu Volkswagena Passata. Auto jakie posiadam to dizel 2.0 o mocy 150 koni. Niby silnik jest w porządku, a po zakupie od osoby serwisującego tego VW tylko w ASO wymieniłem na początku turbinę oraz wąż od intercoolera. Powiedziałem sobie to pewnie będzie na tyle skoro mój Pasek był serwisowany jak przestało zgodnie z planem serwisowym. Ale nie. Po miesiącu użytkowania zaczęła o sobie dawać znać słynna skrzynia DSG. Najpierw było poszarpywanie przy porannym ruszaniu. Później kiedy auto było rozgrzane biegi zaczęły zmieniać się z oporem. Pojechałem do speca od skrzyń dsg. Na wstępie po jeździe próbnej i podłączeniu do komputera wyszło, że padnięta jest już praktycznie dwumasa oraz elektrozawory są do wymiany. Olej, który mógł być zmieniany w ASO był czarny jak smoła. Skrzynia się poddała i nie wytrzymała próby czasu. Diagnoza - naprawa w granicach 6000zł. Ale się kur..a ucieszyłem. Nawet nie dojechałem do 200000km a juz taki wydatek. Zresztą u tego mechanika stał taki sam Passat z silnikiem 1.6 tdi ze skrzynią dsg. Wyrok u niego - skrzynia do wymiany, a miał przejechane zaledwie 120000km. MASAKRA. Po naprawie i władowaniu tylu złociszonów w to ustrojstwo na komputerze po podpięciu wychodzi że jeden wtrysk już "leje" i to zwiastuje jego koniec. No to pięknie. I tak bujam się ze sprzedażą tego auta od kilku tygodni. Może jakiś frajer się znajdzie. A trzeba było kupić benzne ze zwykłą skrzynią taką jaką ma w firmie mój ojciec i nie narzeka.
Wrażenia
1,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Dizel terkocze.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zarówki bo mam zwykłe lampy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia DSG, problemy z osprzętem silnika.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant