Zawieszenie
: Jak na kombiaka lubię go prowadzić. To chyba dla mnie największa zaskoczka.
5,0
Całokształt
Auto mam od trzech miesięcy. Przejechałem nim do tej pory 18 000 km . Użytkuję wersję HighLine i największą wadą jest dla mnie fotel ERGOACTIVE. Przy dłuższych trasach nie do wytrzymania. Na początku myślałem że to tylko mój problem ale większa ilość osób jeżdżących dłuższe trasy narzeka. To dla mnie największy mankament tego samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
150 konna wersja w Dieslu to takie minimum w tym samochodzie w moim odczuciu. Jest wystarczający ale tylko tyle. Rekompensata to niskie spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
7 biegowa DSG. Nie wiem jak inne ale moja przy zrzucaniu biegu lubi od czasu do czasu szarpnąć. Nie lubię tego.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag. Fajne czucie samochodu. Pewny punkt tego auta bez wątpienia.
5,0
Karoseria
Wiadomo. Klasyk. Co tu dużo mówić, fajerwerków stylistycznych nie ma ale ja lubię klasykę i mnie wygląd tego auta bardzo odpowiada.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma co narzekać. Bryła jest dość zwarta więc widoczność w każdym kierunku bez uwag.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby jadą wygodnie. Miejsca wystarczająco . Oczywiście na wakacje bez boxu na dachu ciężko się zabrać ze wszystkim ale umówmy się z dwójką dzieci jest trochę bagaży do wciśnięcia i trudno znaleźć auto które pomieści absolutnie wszystko.
5,0
Wyciszenie
Do 130 km/h jest ekstra. Powyżej zaczyna się robić głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Codziennie robię 100 km. Na trasie spalanie : 5,2 litra ropy. Jest nieźle. Mocny punkt tego silnika to spalanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak zawsze można by chcieć więcej za mniej. Dostałem dobrą ofertę na auto z pakietem serwisowym i przedłużoną gwarancją w cenie . Cena ktalogowa za highlina czyli ok 145 000 złotych to duże pieniądze ale w zamian jest praktycznie wszystko co niezbędne. Nie jestem ekspertem motoryzacyjnym, tylko zwykłym użytkownikiem , nie zaangażowanym uczuciowo w marki samochodów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdyby przy przebiegu 18 000 km pojawiły się w aucie tej klasy, nie świadczyłoby to o nim najlepiej. Niemniej jeżdżę nim 3 miesiące dość intensywnie więc na razie nie jest źle.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było do tej pory takowych .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
[l/100km]