Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant

rafal, 5 lat temu
Silnik 1.6 TDI 120KM 88kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B8 Variant 1.6 TDI 120KM 88kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,36
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Swiatła top LED są niesamowite
4,0
Całokształt
Passat wraca do korzeni. Duże, niezawodne, fajnie wykończone nudne auto z dieslem pod maską...Mokry sen każdego Janusza.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik, pracuje całkiem kulturalnie, ale jest wyraźnie za słaby do tego auto. Po zachipowaniu, do 145km i 310Nm jest wyraźna poprawa, ale i tak, żaden z niego demon prędkości. Na trasie daje radę do ok 160-180km/h później wyraźnie bierze go zadyszka.
3,0
Skrzynia biegów
Mam mieszane uczucia co do skrzyni. Z jednej strony jest piekielnie szybka i bardzo przyjemnie zmienia biegi to z drugiej przy ruszaniu w trybie D bardzo muli i jest jakoś dziwnie. Kretyńskie jest również to, że przy 60km/h wrzuca 7 bieg i dławi całe auto, aż wszystko wibruje. Jej usterkowość obrosła już w legendę, ale u mnie nie było żadnych problemów a jest chip i 130tys.
4,0
Układ jezdny
B8 prowadzi się bardzo neutralnie i całkiem dobrze wybiera nierówności. Stabilnie zachowuje się nawet przy dużych prędkościach a układ kierowniczy daje całkiem niezłe wyczucie, ale na autostradzie życzyłbym sobie aby stawiał trochę większy opór. Może rozpieściło mnie trochę moje BMW f20.
4,0
Karoseria
Wygląd, to kwestia gustu - mnie karoseria b8 bardzo się podoba. Byłoby 5 gwiazdek, gdyby nie male ognisko rdzy na błotniku i fatalny lakier, który można uszkodzić każdą szczotką, ale to jest problem wszystkich nowych aut
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj komplet punktów, dawno nie miałem auta z tak dobrą widocznością a biorąc pod uwagę gabaryty to sporo osiągnięcie. Brawo
4,0
Ergonomia
Byłoby rewelacyjnie, gdyby nie obsługa kierownicy, gdzie ciągle mylą mi się przyciski głośności i przełączania. Pozycja za kierownicą jest dobra, przyciski jak w każdym VW na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się rozgrzewa jak na diesla. Webasto z pilotem działa świetnie. 3 strefowa regulacja w standarcie pomaga.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo dużo, schowki w drzwiach ładnie wykończone i można śmiało klucze wrzucać bez obawy, że będą dzwonić i grzechotać. Bagażnik jest spory i ustawny
4,0
Wyciszenie
Jest lepiej niż w moim f20 BMW i nic nie skrzypi. Przy dużych prędkościach słychać silnik, ale przecież to klekot
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tylko paliwo, serwisy
5,0
Stosunek jakość/cena
Drogi, ale jak się okazuje wart tych pieniędzy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero. 130tys
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero 130 tys

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant