Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant

piotr, 8 lat temu
Silnik 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Bardzo dobrze wykonane auto, super pakiety dostępne w opcjach, auto wygląda bardzo prestiżowo z pakietem R-Line, przestronność największa w swojej klasie razem z Superbem 2015, kosztuje ok. 10% więcej niż konkurencja, ale warte swojej ceny
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 TSI 220 KM, 350 NM, zbiera się świetnie, pracuje cicho, moc w każdym zakresie obrotów, nie potrzeby diesel z wysokim momentem NM
5,0
Skrzynia biegów
DSG bardzo cicho i płynnie zmienia biegi, bez uwag
4,0
Układ jezdny
mam regulowane zawieszenie DCC, na kołach 18 jest nieżle nawet na dziurawych drogach, chociaż super limuzyna to to nie jest, kompromisowe nastawy na Eco, Comfort, Normal, Sport, indivi - jest ok
Komfort
3,0
Widoczność
Ma dość małe szyby, także ta przednia - to nie VAN, ale jest ok. Mam szyberdach - wielka panorama, która rozjaśnia wnętrze. Trochę "pancerna" budowa auta z małymi szybami, ale chyba takie teraz trendy - generalnie trzeba mieć czujniki parkowania, nie potrzeba kamery, ale bez czunjników byłoby kiepsko
5,0
Ergonomia
znakomite opracowanie wnętrza - dużo miejsca z przodu i z tyłu, szerokie i dobrze wyprofilowane fotele Comfort z Alcantarą i Skórą, regulacja podudzia - wykorzystanie przestrzeni łącznie z wielkim bagaznikiem jest na najwyższym poziomie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ma 3-strefową klimatyzację, więc wszędzie jest ciepło lub zimno. w tej klasie chyba nie ma lepszego auta...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak wyżej - wykorzystanie przestrzeni jest super, auto jest krótsze od poprzedniego modelu, z większym rozstawem osi wygląda na optymalnie skonstruowane
4,0
Wyciszenie
silnik TSI 220 KM jest cichy, choć to nie szczyt marzeń, bije jednak na głowę japończyków, bo jak jechałem nową Mazdą 6, to przy 130 miałem wrażenie otwartych szyb albo braku osłon przy kołach - VW generalnie są ciche
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na moc 220-230 KM (bo chyba ma ponad 220 Km?!) to nie jest żle - jak się jeżdzi spokojnie - średnia 7,5 l/100. Jak się jedzie agresywnie w mieście - 10 l/100 - proszę jednak pamiętać, że mamy to automacie DCG, gdzie producent zawsze podaje wyższe spalanie. Reklamowane 6,5-68 l/100 praktycznie nie do osiągnięcia, ale w okolicy 7,2 l /100 średnia - to realne.
3,0
Stosunek jakość/cena
to nie jest tanie auto, ale ma bogatą listę opcji, wielkosć kombi VW, znakomite wykonanie, mocny silnik, rozsądne koszty utrzymania, świetne systemy wspomagające jazdę, przemyslane wnętrze, łatwa obsługa, prestiż porównywalny z BMW czy Audi - ok. 160 tys trzeba wydać, ale warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto jest nowe, nic mu nie dolega
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto jest nowe, nic się nie dzieje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant