Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting

Karol, 2 lata temu
Silnik 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW od 2019 - Oceń swoje auto
2,86
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Elektronika gorzej się zachowuje niż we francuskich autach
2,0
Całokształt
Zostałem użytkownikiem passata wbrew swojej woli, poprzednio jeździłem Mondeo V generacji w kombi z 2.0 tdci i automatyczną skrzynią. Wielu znajomych mówiło, że teraz dopiero zaznam co to porządny samochód. Po miesiącu i 6000km stwierdzam, że nie jest on w połowie tak dobry jak Mondeo. Ale po kolei: 1. komfort - pomimo foteli ergo agr oraz opcjonalnego masażu nie czuję się komfortowo a fakt, że po mniej niż miesiącu fotel ma awarię i nie wraca do zapamiętanego ustawienia uważam za skandal. 2. komfort aktustyczny - znacznie głośniej niż w mondeo, przy 120 jest tu 78dB! masakra, po 3 godzinach w tym samochodzie mam ochotę skoczyć zmostu 3. ergonomia / obsługa - szczęśliwie kierownica jest z przyciskami a nie z gładzikami, gładziki są na panelu infotaiment oraz klimatyzacji, działa to znośnie ale czasem uruchamia się coś przypadkiem i ten przypadek skutecznie rozłącza android auto na dobre 15 minut zanim system zatrybi z powrotem 4. Infotaiment - przekombinowane menu, dopłaty do używania funkcji jak nawigacja 3250, obsługa głosowa 1250 (serio!?), nie czyta znaków bo trzeba dopłacić do nawigacji (samochód za 192 000), nie w pełni wykorzystany bo biedaku nie dopłaciłeś do nawigacji 4. Bagażnik - na papierze rewelacja ponad 600 litrów co w porównaniu z mondeo mówiło mi że będzie gigantyczny, natomiast jak to vw, oszukują jak mogą i może jest dłuższy i można poupychać pod podłogą ale jest węższy więc bez szału. 5. co do oszukiwania - przekłamanie prędkości to jakiś kosmos - przy 60kmh oszukuje 4kmh, przy 100 już 6, przy 150 - 10, przy 180 - 13kmh! i potem Janusz mówi - ło panie jakie te volsfageny dynamiczne - ŻENADA 6. silnik - głośny (bo samochód nie jest wogóle wyciszony) ale oszczędny i w miarę żwawy, chociaż tutaj minimum powinno być 190hp 7. skrzynia biegów - lepsza niż w mondeo, sprawnie zmienia biegi 8. zawieszenie - belka z tyłu (serio!?), więc prowadzi się średnio i komfort jest taki sobie 9. ogólne wrażenie - jak mam gdzieś jechać to nie mam takiego czegoś jak w mondeo, że nie mogę się doczekać - bezpłciowość i potworny hałas powoduje, że to trochę jak pompowianie szamba - ok, zróbmy to i miejmy to za sobą
Wrażenia
3,0
Silnik
żwawy i oszczędny ale głośny - wygłuszenie leży a uszy bolą :(
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobra skrzynia, nie tak dobra jak zf w bmw ale daje radę
2,0
Układ jezdny
belka z tyłu powoduje, że prowadzi się poprawnie i tylko tyle mogę powiedzieć, od samochodu można oczekiwać jakiejkolwiek radości z jazdy, tutaj natomiast są emocje jak przy oglądaniu rozgrywki szachów...
3,0
Karoseria
głośno!!!! karoseria skrzypi na nierównościach w nowym samochodzie - skandal!
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
długo się nagrzewa, zimny cały się telepie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Najgorszy po Mazdzie 6 jakim jezdzilem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie oczekiwałbym więcej, marketing pełna gębą
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI SCR 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting