Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting

E.E., 2 lata temu
Silnik 2.0 TSI 190KM 140kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 54 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW od 2019 - Oceń swoje auto
2,93
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
Układ hamulcowy
2,0
Całokształt
Oczekiwałem przede wszystkim dynamiki i bezawaryjności. A tu zaskoczenie kompletne i duże rozczarowanie. Auto przy przebiegu 10900 km poległo na trasie i skończyło na lawecie. Układ kierowniczy jest ok, ale za to zawieszenie to tragedia - w sam raz dla niemieckiego emeryta, który jeździ po równych drogach, a w zakręty wchodzi prawie zatrzymując pojazd. O ile początkowe działanie DSG wydawało się dobre , to z czasem pojawiają się drobne szarpnięcia a przy 10900 km skrzynia się rozleciała ( wymiana na gwarancji ) . Teraz (54 tys. km) znów zaczyna lekko szarpać, szczególnie przy redukcji. Nie wspominam o kick-downach o 2 biegi, kiedy to zrzucenie w dół potrafi tak szarpnąć, że ląduje się na desce rozdzielczej. Serwis? To normalne! Nawigacja na kilkukrotnie się zawiesiła. Serwis nic nie poradził, po prostu po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Skrzypiący fotel pasażera strasznie irytująca rzecz. Kilkukrotna wizyta w serwisie, która pomaga na kilka dni a wymiana na nowy wedle VW niestety ale nie . Najciekawsze jest jednak podejście serwisu -- Zaśniedziałe listwy boczne. Aluminium pokryło się brzydką warstwą, co wyglądało jak rdza. "Ale po co pan do nas z tym przyjeżdża?
Wrażenia
3,0
Silnik
dynamiczny ale tylko w trybie Sport , z akceptowalnym zużyciem paliwa, zapewnia bezpieczne wyprzedzanie i sprawne poruszanie się na trasie nie jest tak do końca bo DSG doprowadza do szału potrafi tak zamulić to auto że jesteśmy spowolnieni nawet o 2 s a to wieczność
2,0
Skrzynia biegów
Mit wspanialej DSG padł niestety to kiepska skrzynia przy 10900 tys rozpadła się dodatkowo praca skrzyni jest na słabym poziomie robi wszystko by mało palić przez to mamy laga który jest po prostu niebezpieczny
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
(srebrny metalik) - nieodporny nawet na zdrapania wywoływane damskimi paznokciami mnóstwo odprysków Era eco lakierów .
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
na trasie istna męczarnia dla nóg i kręgosłupa. Sytuację ratuje, ale tylko trochę podparcie lędźwiowe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jestem pewny ale bagażnik raczej niema tyle ile podaje producent , wręcz jestem pewny że znacząco zawyżyli dane .
3,0
Wyciszenie
zapomnijcie o słuchaniu radia na autostradzie przy prędkości powyżej 130 km/h; szum powietrza skutecznie zagłusza wszystko.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w silniku 2,0 jest naprawdę akceptowalne; koszty serwisu porównywalne z innymi autami klasy średniej
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SKRZYPIĄCY fotel . błędy elektroniczne . zaśniedziałe listwy boczne .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nieakceptowalna usterka DSG

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting