Karoseria
: Nie ten stary dobry Passat B3, B4, B5.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Trzeszczenie deski, fotela itp.
3,0
Całokształt
Auto zakupione wzrokowo za 13200 PLN.
Piękny kolor Lapiz Blue, pakiet R-Line, wersja Bussines , łatwy w prowadzeniu, ekonomiczny.
Jakość wykonania i praca DSG marna ( dodam, że drugi kupiony Passat z awarią DSG przy stanie licznika 3000 odjechał na lawecie - wymiana pompy na gwarancji przez 3 tygodnie).
Dla przyszłych kupujących: nie kupujcie wzrokiem, sercem tylko rozsądkiem. Myślę, że za podobną kwotę można kupić inną markę, z lepszym serwisem - obsługą, ale mniej prestiżowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, warczy jak jest zimny, szybko osiąga temperaturę pracy, ekonomiczny
2,0
Skrzynia biegów
Masakra, zmienia biegi z szarpaniem, nie polecam, jak chcę przyspieszyć do nie redukuje biegu lub o 3 w dół z wyciem silnika. Mam porównanie z prywatnym japońskim automatem CVT, - VW musi się jeszcze długo uczyć od np. Subaru. Skrzynia DSG zaprogramowana na ekologię. Nie polecam.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi, ale bardzo głośne jest zawieszenie zwłaszcza tylne
2,0
Karoseria
Trzeszczy, piszczy deska z różnych okolic, klapy nawiewu strzelają, mam nadzieję żę się rozpadną jeszcze na gwarancji. Użytkowałem Lagunę II lift przez 8 lat, tam było lepiej.
Szmata na fotelach jak z Suzuki Maruti.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki dobrze, do tyłu lepiej cofa się na lusterkach bo kamera tylko utrudnia.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, zestaw multimedialny mógłby być bardziej inteligentny, głęboka obsługa tylko na postoju.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gwiazdki tylko za wydajność, wykonanie marne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak zastrzeżeń, pojemny funkcjonalny bagażnik z kołem dojazdowym.
4,0
Wyciszenie
Ogólnie cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nowe ale skrzypiące,
Uwaga na serwis: VW nakazuję przegląd olejowy co 30 t.km, dla silnika to mordęga. Niektóre ASO nie chcą wymieniać z wpisem do książki wymiany oleju ponieważ psuje to wyniki ekologiczne.
Wymiana oleju 0W20 + filtry (15tkm) w ASO 980 PLN brutto, bez przeglądu
2,0
Stosunek jakość/cena
Koszt zakupu 132000 PLN, jakość wykonania, spasowanie elementów mizerna
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właśnie drobiazgi psują opinię.
automatyczny hak nie opuszcza się jeśli używa się co tydzień, serwis stwierdził że można opuszczać codziennie i problem zginie. Tak, tak, taki jest serwis.
Aplikacja We connect masakra, nie warto instalować, mają tylko szpiegować i tyle.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Użytkuję samochód 9 miesięcy, już szykuję portfel na DSG, klapy klimy itp.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]