Szukaj

Oceny Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW od 2019

Podsumowanie 15 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,19
średnia ocena z 15 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
60%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie

Najnowsze oceny Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW od 2019

2,7
~Passat 1.5TSI
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Skrzynia już po wymianie szybko się dowiedziałem że MT6 ma wadę fabryczną niestety . Wyciszenie jak na auto segmentu D raczej kiepskie szumy od nadkoli od spodu auta i z tyłu . Elektronika lubi żyć własnym życiem mnóstwo drobnych i większych usterek. dane katalogowe co do osiągów to czysta fantazja by pewnie wyprzedzić schodzimy do min 3-biegu ale lepiej manewr zacząć od 2 bo to auto nie jedzie sytuacja pogarsza się gdy mamy na pokładzie 2+ 1...
4,6
~Tarel83
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto do cna praktyczne, idealne dla rodziny, w wersji elegance i z dsg bardzo komfortowe. Auto nie ma zacięcia sportowego, mimo że moje w stalowym lakierze i z grafitowymi felgami wygląda trochę slortowo. Ma kilka niedociągnięć, ale mimo to ciężko mi wyobrazić sobie lepsze auto dla rodziny, które przy okazji nie odbiera nic kierowcy jak Touran ;-) Bardzo dobra inforozrywka. Android auto działa bardzo dobrze także muzyka ze Spotify ze...
2,9
~Stanislaw Maley
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Rozczarowanie. Auto głośne podczas jazdy z prędkością powyżej 100km/h i to zarówno od opływu powietrza w górnej części nadwozia jak i od silnika - początkowo miałem ciągłe wrażenie niedomkniętych okien. Skrzynia DSG działa z tak ogromnym opóźnieniem, że jest to wręcz niebezpieczne - tylko jazda w trybie S pozwala na względną dynamikę. Przełączanie z biegu wstecznego na Drive trwa wieki: 3-4 sekundy - przy pierwszych tego typu manewrach o mały...
3,4
~Łukasz
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto zakupione wzrokowo za 13200 PLN. Piękny kolor Lapiz Blue, pakiet R-Line, wersja Bussines , łatwy w prowadzeniu, ekonomiczny. Jakość wykonania i praca DSG marna ( dodam, że drugi kupiony Passat z awarią DSG przy stanie licznika 3000 odjechał na lawecie - wymiana pompy na gwarancji przez 3 tygodnie). Dla przyszłych kupujących: nie kupujcie wzrokiem, sercem tylko rozsądkiem. Myślę, że za podobną kwotę można kupić inną markę, z lepszym...
4,4
~Gregorian
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Jeżdżąc wieloma autami (klasy C i D benzyny i diesle), o podobnym stosunku masy do mocy, mogę stwierdzić że passat ma świetne (niskie) spalanie, a nadto jest naprawdę komfortowy i nieprzeciętnie ergonomiczny. 1200km na baku (pod korek 70l) spokojnej jazdy (120-130 kmh) to żaden wyczyn. Jadąc podmiejskimi bez korków można naprawdę zejść poniżej 5, Na autostradzie można też cisnąć i 8 też weźmie. Ogółem nadeszły czasy kiedy do osobówki nie...
4,0
~Passat2020
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Trudno jeszcze o głęboką ocenę po 1500km. Ledwo dotarty. Są plusy i minusy. Przesiadłem się z Golfa varianta i różnica nie jest istotna. Troszkę więcej miejsca, ale subiektywnie nie widzę różnicy klas, ani w wygłuszeniu, ani w wykonaniu. W kilku miejscach plastik jest miękki gdzie w golfie był twardy. Uszczelki drzwi są podwójne na całym obwodzie, ale dudni, warczy i szumi. Zawieszenie bardziej miękkie, ale prowadzenie mniej przyjemne....
5,0
~SzymonJ
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Bardzo przyjemne auto rodzinne. Może trochę nudne, ale bardzo funkcjonalne
5,0
~Citizer
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
5,0
~Cana
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Polecam
5,0
~VPFL
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting