Fajne auto, dobrze wykończone w mojej wersji uważam że lepiej wykończone niż nie jedno audi, niestety trzeba przyznać że bagażnik mógłby być większy ale to chyba tylko takie odczucie jak się człowiek przesiada z kombi do sedana. Lakier no cóż to mogło by być lepsze jednak nie spotkałem auta które pod względem lakieru było by lepsze, muszę zrobić mu powłokę ceramiczną żeby tak się nie rysował. Silnika świetnie sobie radzi, fajnie zestrojony ze skrzynią i adaptacyjnym zawieszeniem, w trybie sport może lekko głośno chodzi skrzynia, no ale to tryb sport, ekonomiczny i drive bez zarzutu, może fakt mógłby nie trzymać na tak niskich obrotach silnika zwłaszcza zimą, ale wtedy tryb sport albo manual i zmiana biegów na łopatkach. Polecam każdemu kogo nie boli wydaje 220 tyś :). Nie pozorny ale bestia :)
Wrażenia
5,0
Silnik
w końcu 240 diesel ale ma duży potencjał do podkręcania, podobno 300-330 dla niego to nie problem.
4,0
Skrzynia biegów
w trybie S mogła by być cichsza, delikatne szarpnięcia ale w a6 było to samo.
5,0
Układ jezdny
4x4 to dziś obowiązek, moc jaką to auto posiada wykorzystuje się w pełni a dzięki dobrze zestrojonej kierownicy z pakietem R I adaptacją daje frajdę i pełną kontrole nad autem
4,0
Karoseria
Czarny kolor to jednak utrapienie, każda ryska, łącznie z tymi od powiedzmy miotły na bezdotykówce, czy zwykłej myjni są widoczne, polecam nakładanie powłoki ceramicznej.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardziej subiektywna ocena niż obiektywna, wcześniej jeździłem kombi i byłem przyzwyczajony do innej bryły auta więc chwilę schodzi zanim się przyzwyczai.
5,0
Ergonomia
Fotele fotele fotele, obowiązkowo wentylowane i z masażem, świetnie się przydają na dłuższych trasach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa, fajnie można wyregulować, jedyne co to przy zmianach temperatury na drodze w zakresie +8 -5 pojawia się na szybie para którą ciężko usunąć bez ustawienia wentylacji na full która wtedy lekko hałasuje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszytko w najlepszym porządku, jak to samochód niemieckiej marki, poprawna ilość przestrzeni jedynie co drażni to tunel centralny więc w 5 osób nie pojedziesz komfortowo, choć i tak też to sprawdzę bo na razie to jeździłem maks w 4 kę i przestrzeń super, nawet nad głową z tyłu jest całkiem sporo miejsca mimo że wydawało się że nie będzie tak kolorowo. Grzanie foteli z tyłu mega plus.
5,0
Wyciszenie
Do 160 rewelacja, gdy przesiadłem się z opla czy nissana nie mówiąc już o citroenie to w środku jest tak cicho że można rozmawiać szeptem, nie mogę złego słowa powiedzieć. Kawał świetnej roboty
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Się okaże, my kupiliśmy pakiet serwisowy więc bez kosztowo później, klocki itp to dopiero przede mną, pali swoje więc na stacji trzeba sie częściej pojawić, koszt kompletu opon (ja mam tylko 18 tki) nie jest jakiś dramatyczny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Może i za te pieniądze można by mieć klasę premium bo i a4 i bmw 3 i merca by się dało kupić, jakby się uparł to golasa a6 jednak doposażenie tego auta na full, z tym silnikiem daje i frajne z jazdy i z obserwowania dzieciaków startujących do Ciebie na światłach nie świadomi że passat też może się szybko rozpędzić :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
[l/100km]