Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Limousine

MaroK, ponad rok temu
Silnik 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Auto z salonu kupione 4 lata temu. Zalety przestronne ,wykonane z elegancją wnętrze,cicho( dziwią mnie opinie że jest głośny), mega wygodne fotele których nie znalazłem w innych autach-ergocomfort, mega oszczędny silnik. Średnie spalanie z całego okresu to 5,3 . Do zalet zaliczę jeszcze dobrze zestrojone zwieszenie, sprawnie działający tempomat adaptacyjny który dodatkowo ma 4 tryby pracy.Matrycowe światła-REWELACJA . Wada tylko jedna- przy ruszaniu albo przy szybkim przyspieszeniu krótkie opóźnienie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mega oszczędny 5,3 śr. Trasa do Austrii na autostradzie tempomat na 120 km-4,5 / 100 km. Spokojna jazda droga lokalna tempomat 90 km /godz 4,0 jak się nie wyprzedza można zejść pon 4 l. Reakcja na gaz z niewielkim opóźnieniem ale potem ciągnie mega dobrze czuć wysoki moment obrotowy diesla i frajda większa niż 240 km Camry. Silnik cichy .
5,0
Skrzynia biegów
Nie widzę wad. Biegi zmienia intuicyjnie i nigdy nie miałem ochoty przełączać na tryb ręczny choć jest bajecznie łatwe bo przy kierownicy są łopatki. Szarpnięcia się zdarzają 2x w mcu.
5,0
Układ jezdny
Brak zastrzeżeń. Komfortowe ,mega stabilne na prostej i zakrętach. Miałem wypadek -boczne uderzenie z dużą prędkością samochód zarzuciło w bok ani przez chwilę nie straciłem kontroli nad pojazdem dało się wyprowadzić na prostą bez dachowania co w przypadku suwów tak modnych teraz nie jest tak oczywiste.
5,0
Karoseria
Prosta elegancka linia bez emocji.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra. W nocy mega sprawne światła matrycowe LED.
4,0
Ergonomia
Obsługa intuicyjna ale dlaczego natężenia podświetlenia zegarów,wnętrza trzeba regulować po przekopaniu się przez menu pokładowe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa i to na tyle sprawnie że nie pamiętam sytuacji że miałem zaparowane szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mega dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Jak już pisałem komfort akustyczny wysoki. Przeciętna prędkość podróżowania 120-140 można normalnie rozmawiać i słuchać radia. Silnik niesłyszalny jedynie dominuje szum opon. Testy wyciszenia aut potwierdzają obiektywnie bardzo dobre wyciszenia Passata.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Główny koszt to paliwo, pakiet przeglądów cena słuszna ale taniej niż Audi i marki premium.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem samochód po rabacie 30 tys( grupa zawodowa + wyprzedaż przed liftingiem)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu jest problem -elektronika awaria systemy esp,aktywny tempomat,światła matrycowe. Na postoju ok 2 godz wszystko się naprawiło samu. ASO wskazał awarie sterownika ABS wymiana 6tys zł. Nie wymieniłem bo się naprawiło samo po 2 ch latach nic się nie dzieje i błąd sterownika nie wystąpił.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B8 Limousine