Elegancja i wygoda, jeden z najładniejszych samochodów typu limuzyna obecnie. Silnik, prosty i znany, więc serwis bezproblemowy. Prowadzi się bardzo dobrze, wręcz nudno, nie obciąża kierowcy. Wyposażenie odpowiednie, widoczność na wyświetlaczu multimediów w kabinie perfekcyjna w porównaniu z innymi markami (słońce nie przeszkadza jak w wielu markach). Wykonany dobrze jak za te pieniądze, przez 4 lata ani jednej awarii.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniki BMW są bardziej kulturalne.
4,0
Skrzynia biegów
Z pierwszego biegu mogłoby być bardziej dynamicznie.
5,0
Układ jezdny
Nie stresuje i nie zajmuje uwagi kierowcy. Jeździłem BMW nadal lubię bardziej twardo.
5,0
Karoseria
Piękny samochód, narysowany z dużym smakiem, bez udziwnień dizajnerskich.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała, bezpieczne skręcanie na skrzyżowaniach (piesi, lusterka umieszczone w dobrym miejscu nie zasłaniają przy skręcaniu. Wsparcie elektroniki przy manewrowaniu odpowiednia.
5,0
Ergonomia
Wysoka klasa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre, możliwość dopasowania do preferencji każdego podróżnego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej przestrzeni już nie potrzeba, zarówno z przodu jak i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Lepiej jest tylko w autach wyższej klasy,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na taki rozmiar bardzo dobre. Średnio długodystansowo 5 l, porównajcie z hybrydami. Dotychczas baz awarii (107 tys. km.) Wymiana jedynie tarcz i klocków hamulcowych (77 tys. km.). Ceny części nawet markowych umiarkowane.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez uwag
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
[l/100km]