Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Limousine

Wiktor, 3 lata temu
Silnik 2.0 TDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
3,71
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Ciagle problemy z dpfem, reszta w porzadku , wymiana oleju co 15 tys km na motul
2,0
Skrzynia biegów
Padl mechanizm roznicowy
3,0
Układ jezdny
wielowahacze nie sa zbyt wytrzymale
4,0
Karoseria
srebrne listy na spodzie drzwi zaczynaja rdzewiec
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko dziala jak nalezy , ale czesta wymiana filtra kabinowego obowiazkowa , w przeciwnym wypadku szyby paruja przy kazdym deszczu bez klimy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest naprawde sporo
3,0
Wyciszenie
przy 200k km zaczyna juz wszystko trzeszczec , na felgach 18cali i profilu 40 juz nie jest tak przyjemnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
stosunkowo tanie czesci eksploatacyjne
3,0
Stosunek jakość/cena
oczekiwalem lepszego audio , nie za specjalnie postarali sie jesli chodzi o samochod tej klasy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
masa czujnikow od dpfa juz zostala wymieniona
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wczesniej wspomnialem mechanizm roznicowy , ciezko dostac uzywany wiec koszta w granicach 2000f jak dla mnie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B8 Limousine