Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Limousine

Przyjemniaczek, 6 lat temu
Silnik 2.0 TDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 34 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,50
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ekonomia
Inne : Światła LED Top
Karoseria : Fotele
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Głośność
4,0
Całokształt
To był mój drugi Passerati (po b7) i muszę przyznać, że trochę na plus (nowocześniejsze systemy, lepsza dynamika i oszczędność), ale i trochę na minus (głośniejszy sporo od b7)
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo przyjemny w użytkowaniu dizelek. W trasie bardzo oszczędny (przy 90km/h dało się zejść poniżej 4,5l/100km), w razie potrzeby, jak to tdi, ładnie ciągnący po pierwszej chwili zaspania turbiny. Niestety, w porównaniu z ea189 z b7, ten jest dużo głośniejszy (co jest prawdopodobnie winą karoserii), ale też dużo bardziej irytujący w swoim dźwięku (kojarzył mi się z klekotaniem zaworów w dużym fiacie).
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo poprawnie, nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Jak na D-klasowego sedana bardzo przyjemne, dość zwinne prowadzenie.
5,0
Karoseria
Niestety, odchudzenie budy o 80kg względem b7 musiało się odbić na głośności. Estetyka typowo passatowa - bez fajerwerków, ale bardzo poprawnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Klasyczny problem z lewym słupkiem A, ale to chyba we wszystkich samochodach teraz. Świetne reflektory LED Top - wielki skok jakościowy względem halogenw z b7.
5,0
Ergonomia
Typowy VW. Jak ktoś lubi tę ergonomię, będzie się czuć jak w domu. Wszystko tam, gdzie powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedne z lepszych foteli, w jakich dotąd jeździłem.
3,0
Wyciszenie
No słabiej niż b7. Po prostu słabiej. Choć i tak nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnym turlaniu się 50km/h na czwórce można zejść do 3,7-3,8km/h. To prawie poziom smarta...
4,0
Stosunek jakość/cena
Dużo można skonfigurować, ale nie jest to poziom kosztów dacii logan.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 18 tys. okazało się, że płyn hamulcowy spadł poniżej limitu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B8 Limousine