Karoseria
: Skrzypienie i inne niepokojace dzwieki we wnetrzu.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mocny i w miare oszczedny. Ze skrzynia manualna moment obrotowy wynosi 320NM (w DSG tylko 250)
4,0
Skrzynia biegów
Zbyt dlugie przelozenie drugiego biegu. Skrzynia pracuje precyzyjnie, biegi wchodza lekko
3,0
Układ jezdny
Z opcjonalnym DCC zawieszenie jest komfortowe ale niestety samochod prowadzi sie zle w trybach comfort i normal. Nie jest stabilny przy wysokich predkosciach i wpada w poprzeczne bujanie. Uklad kierowniczy jest malo bezposredni i malo precyzyjny w polozeniu srodkowym. Przy oponach 215/55 R17 brakuje przyczepnosci przy przyspieszaniu nawet na suchej nawierzchni.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca w obu rzedach siedzen.
4,0
Wyciszenie
Powyzej 130 km/h szum oplywajacego powietrza staje sie wyraznie slyszalny. Zawieszenie glosno pracuje.
Silnik dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wnetrze skrzypi i grzechota.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
[l/100km]