Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Limousine

Bartosz, 5 lat temu
Silnik 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 52 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B8 Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto jest tak dobrze wykonane że może wydawać się nudne. Bardzo dobrze zaprojektowany pod względem masy sam silnik względem poprzednika to minus 20kg. Auto bardzo ekonomiczne i z czystym sumieniem godne polecenia zrobiłem nim w rok 44tys km jako osoba prywatna. Ostatnie 4tys. km to średnia 5,3l . Problem stanowi serwis Polski ponieważ auto już w salonie ma zamontowane niewłaściwe opony co wpływa na ich zużycie troszkę przedwcześnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Perfekcja . Można to brać bez obaw i nie słuchajcie mechaników żyjących z naprawy pierwszych tsi. Od 2014 to już inne silniki. Pasek rozrządu, auto nie pali oleju, niskie spalanie i mała masa silnika. Act działa bardzo dobrze lecz polecam wymiany oleju co 15 tys km. Bardzo cicha praca i dobre osiągi przy 100km/h mamy niskie obroty silnika jak w dieslu. Dobra robota brawa dla inżynierów i polecam ludziom którzy nie szukają problemów i nie słuchają mitów.
4,0
Skrzynia biegów
Działa dobrze ale mogłaby być szybsza.
4,0
Układ jezdny
Słychać na dziurach pracę tylnego zawieszenia co może irytować na dziurach ponieważ reszta auta jest niesłyszalna.
5,0
Karoseria
Brak uwag. Dobre wykonanie i trwała powłoka lakiernicze. Jeśli ktoś myje często auto to po otwarciu drzwi nie ma się czym ubrudzić. Nie chlapie woda.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność na bardzo dobrym poziomie ale brak jednej gwiazdki za tył. Bez kamery ani rusz.
4,0
Ergonomia
Posiadam wersję comfortline więc fotele wygodniejsze ale robię trasy na raz po 1150 km i czuję niedosyt w kwestii ustawień fotela głównie elektryczne lędźwia nigdzie nie ma informacji na ten temat. Rozmieszczenie przycisków itp. Perfekcyjnie i bardzo intuicyjne nie ma też bałaganu jak w audi gdzie z takim wyposażeniem już jest jak w samolocie że nie wiadomo co wcisnąć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto mega szybko się nagrzewa po ruszeniu momentalnie pełna temperatura silnika choć uwaga na temperaturę oleju
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzeka na brak miejsca w aucie. Dobry projekt. A jeśli chodzi o pasażerów to i o bagaże. Auto sedan A bagażnik imponujący i największy w klasie 585l
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony auto. Fan audi gdy stanęliśmy zapytał mnie czy silnik pracuje więc po spojrzeniu na zegary odpowiedź brzmiała: tak!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe spalanie, niskie koszty utrzymania typu olej filtry i inne części eksploatacyjne choć po 52 tyś km nic nie wymieniłem ponieważ klocki wyglądają prawie na nowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że to auto gdyby więcej kosztowało i tak byłoby warte swojej ceny. Którą pomniejsza nazwa volkswagen czyli auto dla ludu. To bardzo dobre auto i mimo wizji Janusza za kilka lat to jest bardzo dobra limuzyna. Ni
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii przez 52 tyś km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii przez 52 tyś km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B8 Limousine