Układ elektryczny
: Działa jak chce i kiedy ma ochotę
Zawieszenie
: To norma mają wadę technologiczną i zawsze skrzypią jak w starym aucie
2,0
Całokształt
Silnik to NAWIEKSZA porażka nie jedzie skrzynia haczy spalanie małe tylko podczas jazdy samemu na dodatek osiągi to tragedia . Najgorsze jest to że auto na rynku wtórnym jest nie sprzedawalne , albo sprzedamy prawie za darmo albo zostanie na zawsze .
Był to trzeci passat ( 6 ,7 i 8 ) i to ostatni passat to nie ta sama firma co dawniej .
Wrażenia
1,0
Silnik
Mułowaty
2,0
Skrzynia biegów
po 30 tys km haczy
3,0
Układ jezdny
Na miasto tak ( zestrojone jak dawne francuzy ) w trasie auto buja , podmuchy boczne buja . Na dodatek skrzypi jak w startym aucie dwa razy w rok ASO smaruje specjalnym smarem by nie skrzypiało ( masakra i kpina z ludzi )
2,0
Karoseria
sporo się nazbierało odpryski i rysy wszędzie
Komfort
3,0
Widoczność
Na miasto tak ( zestrojone jak dawne francuzy ) w trasie auto buja , podmuchy boczne buja
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
3,0
Wyciszenie
Takie sobie raczej słabe .
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chromy wymiana na gwarancji 3x
Ciągłe zawieszanie się radia i nawigacji ( brak rozwiązania ASO rozkłada ręce )
Tapicerka wygląda jak by miała 500 tyś km ale to norma .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tarcze tył na gwarancji 2x
skrzynia haczy ( ASO norma )
rezonującego boczki przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu to samo pod konsolą.
Mokry amortyzator Co na to ASO to tylko zapocenie.
Poziom obsługi w ASO jest żenujący.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 125KM 92kW
[l/100km]