Przereklamowany, nafaszerowany elektronika z którą w sobie nie radzi, BARDZO GŁOŚNY. Komfortowe zawieszenie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo warkotliwy z ogromną turbo dziura, jak dostanie obrotów to ciągnie jak wściekły. Trudno o komfortowy zakres pracy bo ciągle daje wrażenie że się męczy. Nieprzyjemny odgłos pracy jak że starych pompowtryskiwaczy.
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcja
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowa regulacja twardości
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Jest BARDZI GŁOŚNO. Silnik słychać cały czas,warczy i wkurza. Ppowyzej 140 km/h zaczyna boleć głowa. Porównanie do C5 z 2010 roku to jest przepaść. Nowe Mondeo diesel - znacznie ciszej. BMW 3 - jeździ rzyvVW jak elektryk.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
To miał być komfortowy samochód a jest warkoczacy i nerwowy pojazd. Za te pieniadze można kupić znacznie lepsze auta (508, Superb, Mondeo)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
System połączenie z internetem jak z lat 90tych. Wystarczy zobaczysz opinie na temat aplikacji VW Connect w sklepie Googla.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 240KM 177kW
[l/100km]