Inne
: Komputer pokładowy uruchamia się dość długo. Po zmianie wstecznego na jazdę do przodu jeszcze przez 10 s wyświetla obraz z tylnej kamery.
5,0
Całokształt
Bardzo porządnie wykonane auto. Szczególnie komfortowo sprawuje się w trasie. Jak na tą klasę samochodu bardzo dobre przyspieszenie. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Może konkurować z autami sportowymi, szczególnie w przełożeniu "sport". Niestety producent w ramach akcji serwisowej usunął we wszystkich takich autach osłonę silnika i nic w zamian nie zaproponował. Po otwarciu maski - goły silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożeń biegów nie czuć. Skrzynia dwu sprzęgłowa.
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4 świetnie trzyma się w zakrętach.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność, w lusterku kierowcy kreska ograniczająca martwe pole.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkości autostradowej 160 km/h słychać szum w bocznych trójkątnych szybach pasażera i kierowcy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tankowanie do pełna obecnie prawie 500 zł, przeglądy co 25 tys.km - dość drogie w vw.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zapłacony jeszcze w 2020 r - więc ceny były o min. 50 tys. niższe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa razy zawiesiło się radio przy współpracy przez bluetooth z telefonem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 280KM 206kW
[l/100km]