Kupione jako demo z przebiegiem 2500 km.
Przy 8000 strzelił uszczelniacz wału i leciał olej. 3 tygodnie bez samochodu, bo serwis wrocławski albo nie umiał tego ogarnąć, albo mieli to tak w poważaniu. Zastępczego nie dają.
Przy 25000 km zakwalifikowali oba sprzęgła w DSG do wymiany, do tego wałek rozrządu, znowu leciał olej. Kolejne 3 tygodnie. Cierpliwość się skończyła, auto poszło do sprzedaży.
Wrażenia
2,0
Silnik
Elastyczny jak na tą pojemność, spalanie też ok. Ogromny zbiornik paliwa pozwala na autostradowe przejechanie 800 km. Gdyby nie awarie, byłoby okej. A niby ten poprawiony.
2,0
Skrzynia biegów
Awaria obu sprzęgieł, szarpanie. W trybie S dobra elastyczność.
3,0
Układ jezdny
Nastawiony na komfort, żadnych sportowych wrażeń. Do bólu stabilna taczka.
4,0
Karoseria
Brak problemów, auto ogromne.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na sedana bardzo dobrze. Szyby ogromne, kamera cofania dobrej jakości. Matrycowe światła mistrzostwo.
4,0
Ergonomia
Masa schowków na drobiazgi. Na minus dotykowy panel klimatyzacji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca.
5,0
Wyciszenie
Cicho na autostradzie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy gwarancyjne, ale minus za konieczność płacenia za auto zastępcze przez łącznie 6 tygodni w ciagu 1,5 roku.
3,0
Stosunek jakość/cena
Plus za przestrzeń i wygodę, minus za awarie.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszający się system inforozrywki.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak powyżej, silnik i skrzynia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]