1.5 TSI to całkiem udany silnik, dynamiczny gdzieś od 1,5-1,6 tys.obrotów, do 3 tys. cichutenki
4,0
Skrzynia biegów
Mogło być lepiej, wsteczny nie zawsze wchodzi idealnie
5,0
Układ jezdny
Wszystko w porządku, na początku wymaga przestawienia z Fordów, które dają więcej radości z jazdy ale nie ma się do czego przyczepić
5,0
Karoseria
Rzecz gustu, ja lubię limuzyny i nie przepadam za SUVami
Komfort
5,0
Widoczność
jak na gabaryty ok, bardzo pomagają czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Jak to w grupie VAG
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby parują wieczorem przy temperaturze poniżej 10 stopni C., mimo włączonej klimatyzacji. W Fordach czy Passacie B7 nie miałem tego problemu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
Wycieszenie świetne do 150 km/h ( lub 3 tys.obrotów/min.), Na autostradzie głośniej dopiero przy 160 km/h i wiecej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zbyt nowy samochód, spalanie rewelacyjne.
w mieście ok. 7 l/100 przy jeździe odcinków powyżej 5 km ( jak silnik się rozgrzeje ), trasa od 4,5 ( trasa w kolumnie samochodów/tirów ), 130 - ok. 6 l/100; 150 - ok. 7 l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zbyt nowy samochód
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt nowy samochód
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]