Przereklamowany samochód. Za taką kasę można mieć doposazonego Hyundai i40 z bardziej przyjaznym wnętrzem. Niestety, wg mnie legenda Volkswagena upada.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ok póki nowy. Dużo niepotrzebnych pierdół typu odłączanie cylindrów, start stop. Długa reakcja po wciśnięciu gazu do podłogi. Silnik na styk do tej budy. Czuć, że to nie 2.0
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok. Wg mnie za długi lewarek.
4,0
Układ jezdny
Dobre resorowanie. Nie buja na wietrze.
3,0
Karoseria
Kwestia gustu.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bdb. Przednie słupki cienkie jak rurki w rowerze, ale przez to martwe pole mniejsze.
3,0
Ergonomia
Pokrętła klimy za lewarkiem od biegów. Płytki schowek w podłokietniku. Dodatkowo gniazdo 12V zaraz przy nim. Jak przesuniesz podłokietnik do przodu to nie wejdzie ładowarka z kablem. Jak telefon wisi na uchwycie to kabel ładowarki musi lecieć przez całą konsole. Kupa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Okej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma szału. Dla zwiększenia miejsca na szerokość, zrobili drzwi cienkie jak w Ładzie. Tunel środkowy mocno wystaje także auto raczej czteroosobowe.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre. To nie zaskoczenie, bo Seaty też są dobrze wyciszone. Chociaż tutaj grupa Vag coś zrobiła dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem to się nie wypowiem. Wg mnie dużo rzeczy które fajnie działają jak są nowe.
1,0
Stosunek jakość/cena
Przereklamowany
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]