Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 GTE Variant Facelifting

Mario, 9 dni temu
Silnik 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 42 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B8 GTE Variant Facelifting 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przy ładowaniu baterii bardzo niskie spalanie benzyny u mnie oscylują w okolicach 1.2 litra na 100 kilometrów
5,0
Całokształt
Tania jazda i wybór jazdy czy to na benzynie czy prądzie jak dla mnie świetna alternatywa
Wrażenia
5,0
Silnik
Spalinowy wspomagany elektrycznym daje 218 koni co pozwala fajnie przyspieszać
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Kilka trybów jazdy i twardość zawieszenia każdy znajdzie coś dla siebie
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie postojowe z sieci w zimie robi robotę a klima w upalne dni rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczającą
4,0
Wyciszenie
Passat o niebo lepiej wyciszony niż niwa Toyota RAV4 lub Camry
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części eksploatacyjne typu filtry oleje koszt około 400 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory wszystko działa bez problemu auto bezawaryjne

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
3,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B8 GTE Variant Facelifting