Silnik
: Średnia prędkość w stosunku do poprzedniego samochodu wzrosła niestety o około 30 km/h (silnik wręcz zachęca do dynamicznej jazdy).
4,0
Całokształt
Po pół roku użytkowania auto bez zastrzeżeń. Brak zwiększonego zużycia oleju. Ogólnie bardzo solidne auto. Zobaczymy za rok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny silnik. Ale nie da się często wykorzystać choćby części jego możliwości.
4,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do niektórych japończyków i francuzów wypada lepiej. Łatwo i szybko można dostosować się do dynamiki przełożeń.
4,0
Układ jezdny
Podniesione zawieszenie przydaje się w i poza miastem.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok, kamera cofania znacznie ułatwia manewrowanie, a i przy wyjeździe tyłem potrafi dużo pokazać.
4,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele i bardzo dużo miejsca. Można przejechać kilkaset kilometrów i nie boli ...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trójdzielna klimatyzacja przydaje się jak każdy (z trójki) chce mieć o 2 do 3 stopni różną temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez komentarza, nic więcej nie potrzeba.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie leje paliwo i raz za czas skontroluję poziom płynów... i tyle. Spalanie jak na taką moc bardzo przyzwoite. Podczas podróży na południe przy wyborze stylu jazdy na ekonomiczny (auto dociążone z boxem dachowym) po zrobieniu 1000 km, spalanie wyszło 5,9 l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena katalogowa wysoka, ale przy odpowiednich negocjacjach z dealerem można dużo ugrać i wychodzi całkiem dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak napraw.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 240KM 177kW
[l/100km]