Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Variant

Tomek, 10 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : gdy dużo jeździsz fajnie mieć automat
5,0
Całokształt
To auto wybiera się rozumem nie sercem.Ale na dłuższą metę...to się sprawdza - duże wygodne kombi, pojemny bagażnik, d. dobrze wyciszone (ale bez rewelacji), szybkie, parę fajnych funkcji (np. aktywny tempomat). Dla mnie w sam raz (codziennie przejeżdżam ponad 100 km)
Wrażenia
5,0
Silnik
177 KM - to czuć, nie ma problemów z wyprzedzaniem, na autostradzie. Bardzo ekonomiczna jednostka - pali ok. 6,5 l. Gdy miałem problemy z punktami karnymi zszedł do 5,9 l. Najwięcej spalił podczas podróży do Austrii - 4 dorosłe osoby, załadowany bagażnik, box na dachu, prędkość 140-150 km/godz - średnie spalanie 8,1 l
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w trybie D pilnuje spalania -wrzuca szybko najwyższy możliwy bieg - i to widać na stacji benzynowej - sprawdza się. Na kick down reaguje moim zdaniem wystarczająco szybko (aczkolwiek nigdy nie próbowałem automatu BMW -podobno jest lepszy). Jednak, gdy mam wyprzedzić kilka samochodów wolę wrzucić tryb S - nie jest wtedy potrzebny wcale kick down, w każdym momencie jest zapas mocy
5,0
Układ jezdny
Dobry kompromis między bezpieczeństwem a komfortem (gdy się dużo jeździ ważny jest komfort !) - komfort jakiego mogę oczekiwać w tej klasie aut
Komfort
5,0
Widoczność
OK! + konieczne czujniki parkowania - moim zdaniem nie trzeba więcej
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, do bólu poukładany - na co dzień to się sprawdza
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przednia szyb ma skłonność do parowania przy klimatyzacji ustawionej w tryb auto -trzeba nastawić zwykły nawiew na szyby. W lecie trzeba uważać pojawiają się przeciągi w samochodzie - nawiew obok bocznej szyby kierowcy - nie jest regulowany - można złapać infekcję.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nawet wysokie osoby będą podróżować wygodnie
4,0
Wyciszenie
mogło by być nieco lepiej, jednak hałas nie jest bardzo uciążliwy nawet przy niemieckich autostradowych prędkościach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu z konkurentami nie jest zbyt tani w zakupie - podraża automat i dodatkowe wyposażenie, b. dobre warunki leasingu, d. tanie przeglądy, niskie koszty paliwa, szansa na odsprzedanie po dobrej cenie. Ogólnie bardzo dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem dotąd 21 tys. - chyba za mało na usterki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechałem dotąd 21 tys. - chyba za mało na usterki

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B7 Variant