Układ hamulcowy
: Niesamowity - skuteczny i jednocześnie delikatny (doskonałe wspomaganie)
5,0
Całokształt
Na pewno duuużo za wcześnie na daleko idące wnioski - w końcu to tylko 9 000 km. Ale pierwsze wrażenie b.dobre, a w końcu po decyzji o kupnie takiego a nie innego auta dobrze by było nie żałować. Na razie naie żałuję - zdecydowanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po benzynowej Toyocie jestem wręcz zachwycony. Cichy, elastyczny silnik. Nie ma znaczenia czy samochód jest obciążony czy jadę sam. Jazda z użyciem tempomatu - bajka.
5,0
Skrzynia biegów
Lepsza niż w Toyocie - tam często był kłopot z 3-ką. Tutaj - bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
W porządku. Auto dobrze trzyma sie drogi nawet przy dużych prędkościach. Nie ma efektu beczkowania w zakrętach i jeździe na wprost (częsty zarzut do aut typu kombi)
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę kiepsko - słupki z przodu trochę zasłaniają widoczność - w Toyocie było lepiej.
5,0
Ergonomia
Wszystko czytelne i dobrze poukładane - wiedzą co jest kierowcy potrzebne i gdzie byc powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu - gdzieś czytałem o narzekaniach na ten element. U mnie działa tak jak powinno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie trzeba komentować - chyba tylko w Suberbie jest więcej miejsca i to też tylko z tyłu. Z przodu jak dla mnie Passat jest wygodniejszy (a jeździłem i jednym i drugim dla porównania)
5,0
Wyciszenie
Cichutko nawet przy dużych prędkościach - sprawdzone empirycznie :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po Toyocie, która przy tym samym stylu jazdy paliła >10l/100km, to obecne śr 7l/100km (a lekkiej nogi to ja nie mam) może tylko cieszyć
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogie - fakt. To auto służbowe więc na pewno było mi łatwiej podjąć decyzję o leasingu. Prywatnie - pewnie szkoda byłoby mi takiej kasy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
[l/100km]