Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Variant

Paweł, 3 lata temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 253 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawde daje rade... Tylko trzeba jezdzic na dobrym paliwie ( BP FuelSafe , Sheel) inaczej zaraz zatyka sie EGR albo klapa gasząca (zwana tez przepustnicą ) i raz na jakis czas pogonic go przez 20-30 km..
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Wymienilem 4 razy Tarcze i klocki (przód i tył) wichrowały sie po 7000-10 000 km ... po dogłebnym zbadaniu sprawy , okazało sie ze winnym tego był płyn do czyszczenia Felg ameliniowych :-) ten z efektem krwotoku :-D ...Otóż kiedy owy płyn dostawał sie na klocki hamulcowe , wytrącał z nich jakis składnik przez co stawały sie twarde jak skała i tym samym traciły swoje właściwosci..5
5,0
Całokształt
Posiadam go w wariancie HighLine . i naprawde jestem zadowolony z osiągów , komfortu , kosztów utrzymania . Ma wszystko czego potrzebuje. Jak na razie nie zawiódł mnie ani razu , a zrobilem nim 138 000 km w niecałe dwa lata (Polska -Niemcy i okazyjnie Chorwacja / Węgry) ..
Wrażenia
5,0
Silnik
140 koni mechanicznych oraz 350Nm w tych czasach to może i już średnio , ale wystarcza do dynamicznego ruszenia spod świateł , przyspieszania załadowanym po dach rodziną i bagazami pod górke , i czasami przytarcia nosa cwaniaczkom na autostradzie ( bieg w trybie ''S'' i łopatki przy kierownicy). Elastyczny i jak na Diesla i naprawdę cichy ( wyciszenie wnętrza to juz inna sprawa)
5,0
Skrzynia biegów
Jak Dla mnie Super.. Co prawda przy 198 000 musiałem wymienic dwumas , sprzegła i łozysko ktore stukało przy zejsciu z 3 na 2 , koszt u znajomego speca od DSG 3500 zl. Ale warto bylo wydac te pieniadze poniewaz teraz skrzynia chodzi idealnie .
4,0
Układ jezdny
McPersony z przodu :/ ...troche jakby cofnąć sie o krok do tyłu z rozwojem ..
5,0
Karoseria
Brak obiekcji .
Komfort
5,0
Widoczność
Chociaz słupek B Prawej strony troche utrudnia ocene czy ktos nadjezdza .
5,0
Ergonomia
Schowek na okulary pod sufitem nie miesci okularów przeciw słonecznych(nie domyka sie )
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak Klima zacznie wariowac , Sprawdzcie sobie czujnik świeżego powietrza ( potrafi sobie wyłaczyc klime , dac na obieg zamkniety itd) jest przy wlocie ppowietrza od zewnątrz w podszybiu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nieco Mniej niz Skoda Superb ...ale i tak wystarczająca w 100%
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej (ale nie ma tragedii)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B7 Variant