Układ hamulcowy
: Nie wiem co mi przy ostatniej wymianie pozakładali ale heble są żyleta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Pompa wody nie dotrzymała wymiany rozrządu.
4,0
Całokształt
Generalnie solidny samochód za nie wygórowaną cenę. Trzeba powiedzieć że nie jest to już tak niezawodna konstrukcja jak np. B5FL, ale nadal jest spoko jeżeli chodzi o awaryjność. W całym okresie użytkowania padły w sumie tylko 2 rzeczy - pompa wody (170 tys. km), amory z przodu (150 tys. km - samochód użytkowany w Niemczech). Po za tym nic, lać i jeździć.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik tylko 3 gwiazdki z uwagi na machloje Volkswagena. Z początku autko miało niby 140 koni - trochę mało jak na taką budę. Po zmianie softa było ponad 170 i było całkiem spoko, dopóki nie musiałem zmienić programu na volkswagenowski po tej całej aferze dieslowej. Niestety nie mam pomiarów z hamowni ale łeb kładę że nie ma tych deklarowanych 140 koni. Jeżeli chodzi o awaryjność to igła.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Jak na VW to trzyma się elegancko drogi.
3,0
Karoseria
Czarny lakier to porażka - odradzam stanowczo. Rudej po 10 latach brak.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pionier w segmencie D.
3,0
Wyciszenie
Porównywalnie do B5
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
[l/100km]