Układ elektryczny
: Kluczyk! Kluczyk! Jeszcze raz kluczyk! Samochód zbyt często go nie odnajduje. Zwykle jak nie mogę do niego sięgnąć w kieszeni bez ponownego wysiadania.
5,0
Całokształt
Pierwsze auto prosto z salonu, stąd może nieco zawyżam oceny. Powoli kończę z nim bardzo udaną przygodę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, cichy, płynnie pracuje. Po 4 latach nie czuć że to diesel.
4,0
Skrzynia biegów
Po czterech latach użytkowania skrzynia jest mniej precyzyjna niż w Ford Focus po dziesięciu. Zbyt dług skok drążka.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak po sznurku. Świetny układ.
4,0
Karoseria
Sporo problemów z lakierem które chyba wynikają bardziej z nieuwagi użytkowników innych aut, ale mimo to lakier mógłby być twardszy,
Komfort
5,0
Widoczność
To chyba zależy w dużej mierze od pozycji kierowcy. Ja siedzę wysoko i widzę doskonale.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Układ pracuje dość głośno. Zanim się schłodzi czy zagrzeje mógłby pracować nieco bardziej komfortowo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo dużo ale widziałem ile jest w Skodzie Superb stąd tylko 4 gwiazdki.
4,0
Wyciszenie
Generalnie uważam że jest dość cicho, ale fabryczne relingi czy kufer na dachu mocno hałasują.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód dość drogi w utrzymaniu Dużo Pali. Drogie części eksploatacyjne. Choć nie mam porównania bo nie korzystałem z innych ASO wcześniej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi się, że własny konkurent w postaci Superb ma jednak do zaoferowania więcej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podstawowa drobna ale denerwująca usterka to nie odnajdywanie kluczyka pomimo że ten jest w aucie w kieszeni. Wiem że to szerszy problem, a nie tylko odosobniony przypadek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszelkie poważne usterki spowodowali mi inni użytkownicy dróg, za które siłą rzeczy musli zapłacić.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR BlueMotion 177KM 130kW
[l/100km]