Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Limousine

Alexy, 9 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto użytkowane w sposób troskliwy ;) Studziłem sprężarkę, na zimnym silniku nie przyspieszałem gwałtownie itp. Auto w pełnej opcji wyposażenia za 176 tys katalogowo (Highline + dodatki). Przez prawie 4 lata od nowości ANI JEDNEJ awarii (fabrycznie przeglądy zgodnie z "książeczką")
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonałe osiągi i rewelacyjna ekonomia. Jak wytłumaczyć samochód, który przekracza 220 km/h, w 8 sekund zbiera się do 100, waży półtorej tony, a w przypadku "jazdy jak babcia" zużywa 4,5 litra? Nigdy nie przekroczył 8,7 litra podczas "gonitwy" na 100 km. Olbrzymi zasięg ponad 1100 km możliwy bez większych wyrzeczeń.
5,0
Skrzynia biegów
Fenomenalnie działająca, idealnie się dopasowująca do sytuacji. Nigdy nie zawiodła. 160 tysięcy i działa bez zarzutu. Mistrzostwo - nikt z pasażerów nie wie na jakim biegu jadę... Polecam szczerze.
4,0
Układ jezdny
Mając DSC układ spełnia wszystkie wymagania. Lecz nawet na Comfort chciałbym, aby był nieco bardziej miękki.
Komfort
4,0
Widoczność
Cofając słupek C czasem wydaje się zbyt duży. Parktronic raz mnie zawiódł i delikatnie porysowałem zderzak. Wolne cofanie wskazane jak wszędzie ;)
5,0
Ergonomia
W pełnej opcji, słuchanie audiobooków, połączenie z iphone, łatwość i przejrzystość menu komputera oraz ergonomia przełączników reprezentuje wzorową jakość.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja czasem zbyt mocno chłodzi (jest zimno, ale słońce mocno świeci i dawaj mrozem.. ;)) i miałem problem z regulacją nadmuchu (kierunku). Skończyło się na tym, że lewy wywiew obok kierownicy jest cały czas zamknięty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronnie, poręcznie i wygodnie. W każdym innnym aucie tej klasy dziwię się, że jest ciaśniej. A siadając do BMW 5 (wiem, inna koncepcja) nie mam poczucia większego wnętrza.
5,0
Wyciszenie
Jak na swoją klasę doskonałe - przy 200 km/h można prowadzić normalną rozmowę. Oczywiście nie tak cicho jak w segmencie wyższym. Ale po 1100 km człowiek wysiada i ma jeszcze siłę iść do restauracji coś zjeść.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dałem "dobrze", ze względu na ekonomię spalania oraz brak awarii. Sam serwis jednak i przeglądy tanie nie są, podobnie jak cześci oryginalne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dać ponad 150 tys za auto to niemało. Samochód jednak doskonale spełnił swoją funkcję zapewniając to co obiecywał, a jakość elementów i brak śladów zużycia musi przy tym parametrze przynajmniej dobrze wypaść (jeśli nie doskonale).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
0, słownie, "zero" awarii od początku użytkowania. Sam w to nie wierzę i zrzucam "winę" na dbałość o auto oraz pewien łut szczęscia jak i fakt modelu, który jest efektem długiej ewolucji serii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak na dystansie 160 tys pozwala mi tylko kółeczko "doskonale" zaznaczyć.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B7 Limousine