Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Limousine

PassatB7, 3 lata temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 340 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,36
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Układ wydechowy bezproblemowy,tak samo jak DPF, turbo czy egr
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Gumy wachacza mogłyby być mocniejsze. Dlatego zalecam przy 1 wymianie kupić porzadne gumy by mieć spokój na zawsze.
4,0
Całokształt
Moja ocena to 4.5 gwiazdki. Mam samochód praktycznie od nowosci. Kupiony roczny z przebiegiem 30 tys km. Wbrew opiniom samochód bardzo udany jednak jest tam też planowane postarzanie produktu za co dostał 4.5 gwiazdki. Przez cały okres eksploatacji samochód nigdy nie wrócił na lawecie do domu, rownież nigdy nie zepuł sie w trasie. Wszystkie podzespoły takie jak DPF, TURBO czy EGR nie sprawiały zadnych problemów. Samochod od samego początku był serwisowany co 10 tys km- były wymieniane wszystkie filtry i olej - Castrol . Samochód był użytkowany 50/50 miasto-autostrada. Trakowany normalnie, nie ciągałem nim przyczep.
Wrażenia
5,0
Silnik
Tylko 140 KM,a ładnie przspiesza. Nie spotkałem sie z przypadkiem by brakowało mu mocy. Nie zobserwowałem w silniku żadnych wycieków. Silnik pracuje cicho jak na diesla. Kultura pracy też jest na dobrym poziomie. Nie zaobserowałem brania oleju, końcówki tłumikow nieokopcone. Serwisowanie samochodu bezproblemowe,filtry umieszczone w łatwodostepnych miejscach. Naprawde wzór
3,0
Skrzynia biegów
Samochod ma typową bolączkę,a mianowicie w niskich temperaturach ciężko wchodzi 2 bieg- po dwukrotnej zmianie biegu problem ustepuje. Latem problem nie występuje. Zmieniłem olej w skrzyni biegów- coś się polepszyło,ale problem pozostał. Nie grzebałem wiecej,bo nie chciałem sie pakować w koszta. Poza tym skrzyknia. Trochę długi 2 bieg powoduje to,ze na parkingu tylko na 1 można jeżdzic
4,0
Układ jezdny
Tuleje wachacza wymienione 2 razy. Jednak wymiana jest dosc prosta. Poza tym wymieniłem wiekszość zawiesznia. Straszanie problematyczna wymiana przednich amortyzatorów- potrzeba praktycznie wszystko zdemontować by sie dostać. Rowniez sama wymiana to jeden duzy problem. Co do jazdy to zawieszenie jest super. Dobrze trzyma sie drogi.
4,0
Karoseria
Po 200 tys km zaczęły opadać drzwi. Poza tym wszystko ok, super zabezpieczenie antykorozyjne. Spręzna otwierania bagażnika sie zużyła
Komfort
5,0
Widoczność
Dość duzy samochod.Nie ma jakiś szczególnych wad ktore ograniczają widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nie miałem z niczym problem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jakos koło 170 tyś przebiegu zepsuł sie kompresor klimatyzacji. Poza tym klima działa super.Nie ma czego się czepić
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze. Przednie sportowe fotele podowuja ,ze wchodzac czy wychodząc z samochu ocieramy sie o bok fotele przecierajac z czasem tapicerke. Poza tym komfortowo
4,0
Wyciszenie
Przy 100 km/h nie słychać silnika. Kwestia opon. Na chińskich oponach jest głośno w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duzo zamiennikow na rynku, poza tym samochód popularny,wiec i nie trzeba szukać fachowców na drugim końcu Polski. Spalanie w granicach 5-6 litrow czyli ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańszy do Audi,ale niczego mu nie brakuje....poza 4 kółkami na masce.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-do 100 tys nic -120tys-wymiana łączników stabilizatora i gum wachacza -165tys- cieknąca pompa wody( wymian paska i pompy) -165tys-łaczniki stabilizatora -170tys-kompresor klimatyzacji -175tys-czujnik jakosci powietrza -200 tys dwumasa ze sprzęgłem( niepotrzebna wymiana- myślałem,ze to wina problemów z 2 biegiem) -210tys-wymiana przepustnicy -240 tys-wymiana wiekszosc podespołow przedniego zawieszenia, pojawiały sie trzeszczenia,wiec profilktycznie wymieniłem wszystko -250tys- 2 czujniki abs tylnych kół -250tys-komplet tarcz i klocków hamulcowych Do końca juz nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
opisałem obok

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B7 Limousine