Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Limousine

Passatb7, 4 lata temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mimo 300 tys km smiga jak nowy
5,0
Całokształt
Tak to już 300 tys przebiegu z czego 210 tys ja zrobiłem. Mimo 300 tys km samochod jeździ rewelacyjnie. Nic nie stuka , wnetrze samochodu niezniszczone, fotel kierowcy ma delikatne wytarcie na krawedzi oparcia. To chyba wszystko
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny, fajnie przyspiesza, jest dobrze wyciszony. Spalanie 5 litrow, wymieniam olej co 10 tys km na castrol 5w-30, silnik nie bierze oleju. Po tej aferze z emisja spalin nie byłem wgrywać nowego softu u dealera bo boję się,że mi samochód popsują
3,0
Skrzynia biegów
Jak sie rozgrzeje to super, przy niskich temperaturach pierwsza zmiana biegu z 1 na 2 wchodzi z oporem, wymienilem olej w skrzyni i cos tam sie poprawilo, ale nie jest idealnie. Czytalem na forach,ze ten typ tak ma wiec dałem sobie spokój
4,0
Układ jezdny
Sportowe zawieszenie jest dość twarde, Jeszcze jeżdże na oryginalnych amortyzatorach- przy niskich temperaturach potrafi raz czy 2 razy zatrzeszczesć guma łożyska amoryzatora przedniego- zrobie to z wymianą amortyzatorow, poza tym jest ok. Wynieniłem raz łączniki stabilizatora i tuleje wahacza.
5,0
Karoseria
Super, nic nie rdzewieje, woda sie nigdzie nie leje. Miałem problem z zamkiem maski- wd40 rozwiązał proble
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma czego sie czepić, Czujniki parkowania super wymierzone
5,0
Ergonomia
Jest bardzo dobrze, wszystko jak powinno być, nic nie przeszkadza poza guzikiem start-stop- trzeba wyłączać za każdym razem, brakuje mi tez kontrolki świateł krótkich, fotele super wyprofilowane po 600 km trasie plecy nie bolą, troche fatalnie umieczone miejsce na kubki- tuż przy dźwigni zmiany biegów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochod ma elektryczne ogrzewanie juz minute po uruchomieniu silnika dmucha ciepłym powietrzem, super rozwiązana wentylacja- rowno grzeje w całym samochodzie, klima tez sprawuje sie super + 30 stopni to nie problem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto i dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
Zalezy od opon i nawierzchni, jest dobrze, 400 km trasy nie sa problemem, jeździłem nowszymi i droższymi samochoami i tam było głośniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto praktycznie bezawaryjne jesli się je serwisuje regularnie, dużo czesci zamiennych w internecie, jak i duzo zamiennikow na rynku. Zdecydowanie udany model. Chce zmienic to auto w tym roku,ale zastanawiam sie czy nowsze auto będzie tak samo bezawaryjne jak to.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trzyma cene
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do 300 tys km: - przepustnica wymieniona( możliwe ,że starą można było zregenerowac) poprostu miałem zamiennik to wymieniłem - 2 czujniki abs kół tylnych - kompresor klimatyzacji( znana wada) wymieniłem na używke i juz 4 lata smiga I to by było na tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic niespodziewanego - przy 220 tys km wymieniłem sprzęgło z dwumasą. Żadnych problemów z turbem, dpf itd.. samochod użytkowany w miescie i poza. Raz w tygodniu robie 20 km w trasie by auto przedmuchać.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B7 Limousine