Mało elastyczny. Przyspieszanie na wyższych biegach wywołuje drgania, które zmuszają do redukcji na niższy bieg. Przy niższych biegach potrafi zgasnąć. Do tego jeszcze fatalny system start and go (czy cos w tym rodzaju) np. wyłącza silnik na śpiących policjantach i przy wolnym toczeniu. Nie zawsze się włącza. Nie można go wyłączyć nawet w serwisie.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia kompletnie niezgrana z tego typu silnikiem. Fatalna próba zrobienia z diesla samochodu benzynowego.
3,0
Układ jezdny
Po 150 tyś km łożyska dają znać. Skrzypienie amortyzatorów.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Wynalazek z miejscem na napoje to porażka. Wstawienie kubka graniczy z cudem. 2 kubki oznaczają, że nie można wyjąć jednego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeden z lepszych samochodów pod względem wentylacji i ogrzewania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
[l/100km]