Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Limousine

Darek, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie oraz serwis.Pierwszy przegląd po 30 tys, serwis stwierdził zużycie klocków hamulcowych tył i przód niecały milimetr co się wiąże z wymianą klocków może po 100 tys. km :))) oraz koszt przeglądu z wym. płynów ok 600zł. netto,gdzie Toyotą Verso po 15 tys. zapłaciłem 1000 zł netto!!!
5,0
Całokształt
Jestem zdziwiony negatywnymi opiniami jakoby po 20 tys wszystko w tym samochodzie się psuło. Pewnie zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz np nowe BMW x3 gdzie po 3 latach 160 tys. km padło koło dwumasowe plus sprzęgło i naprawa w serwisie wyniosła 10 tys zł
Wrażenia
5,0
Silnik
Zastanawiałem się nad silnikiem 170 konnym, jednak po jeździe testowej jednostką 140 konną doszliśmy z żoną do wniosku(samochodem jeździ żona), że 140 KM w zupełności wystarcza co objawia się niskim spalaniem
5,0
Skrzynia biegów
Super, czasami przy wolnych obrotach nagłe wciśnięcie gazu powoduje chwilę jakby zastanowienia się przez skrzynie biegów i szarpnięcie,ale to rzadkość. Ogólnie DSG rewelacja!!
4,0
Układ jezdny
Bez problemu, układ kierowniczy nie jest przewspomagany tak jak w i40
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
Jak w Pasacie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odebrałem samochód w listopadzie 2011 i przy mrozach styczniowych szybko się nagrzewał nawet bardzo szybko.W upały daje spoko radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tył i przód super
4,0
Wyciszenie
Jestem bardzo wrażliwy na różne odgłosy i tu Passat trochę mnie zawiódł, jest poprawa i to wielka w porównaniu z B6 ale \"świerszcze\" dochodzące spod kierownicy są jak dla mnie słyszalne.Jak wcześniej pisałem samochodem jeździ żona a ja sporadycznie z niego korzystam więc może dlatego jestem bardziej uczulony na różne dźwięki. Zawieszenie i silnik fajnie zestrojony i wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tutaj największe zaskoczenie,na autostradzie 130-140/6l, w mieście więcej jak 7,2l nie spalił.Ostatnio zona wróciła z J.Góry do Gorzowa w godzinach szczytu spalanie śr. 5,3l kto zna DK3 wie jak się jedzie.Najmniejsze zużycie na dystansie 30 kilometrów wracając od znajomych wieczorem tak lajtowo (chciałem go przetestować)90-100 km/h bez wciskania mocno gazu 4,6!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Marka się ceni ale to już osobisty wybór
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Świerszcze))))
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B7 Limousine