Silnik jest wystarczająco elastyczny i mocny. Sprawnie napędza auto. Jest przy tym cichy. Na razie ocena max.
5,0
Skrzynia biegów
Można się przyczepić, że biegi nie wchodzą jak w Mercedesie czyli tak, jak ja lubię, ale nie można narzekać. Zestopniowanie dobre, długie biegi 4-ty, 5-ty i 6-ty. Droga prowadzenia drążka i skok pedalu sprzegla moglyby byc krótsze.
4,0
Układ jezdny
3 tryby pracy zawieszenia. Można coś wybrać dla siebie. Ale brakuje mi mięsistości klasy Premium czy Forda.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag. W każdą stronę bardzo dobra. Lusterka nie przeszkadzają.
5,0
Ergonomia
Tu jest wzorowo. Wszystko na swoim miejscu, łatwodostepne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa szybko i sprawnie. Klimatyzacja tez ok. Na razie max.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wzorzec w swojej klasie. Jedno z głównych kryteriów dlaczego kupiłem to auto.
5,0
Wyciszenie
Najcichszy Passat w historii. Już jak w klasie Premium.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie średnio 9.6 w zimę, głównie w mieście, to wynik lepszy niż się spodziewałem. W lecie podobnie, ze wzgledy glownie na duzo szersze letnie opony.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
30000km, jeszcze nic sie nie pojawilo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 210KM 154kW
[l/100km]