Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Limousine

a, 11 lat temu
Silnik 1.8 TSI 160KM 118kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B7 Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zachęcam wszystkich sympatyków diesla, żeby spróbowali turbo benzyny.
4,0
Całokształt
Jest to kawał solidnego auta. Czuje się, że auto jest ciężkie i trzeba kupować z silnikiem minimum 1.8. Nie rozumiem, dlaczego od 2013 poza wersją Alltrack nie ma go w ofercie . To oznacza, że z benzyn sensowną jednostką pozostaje 2.0, a ona występuje tylko w wersji Highline i w cenie od 122 bez lakieru.. Za to komfort jazdy jest bardzo wysoki i nieporównywalny z Insignią, Avensis czy Hondą Accord. Myślę, że lepszym wyborem byłoby jedynie znacznie droższe Audi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ładnie ciągnie przy każdej prędkości obrotowej. Można podkręcić od 1500 do 6500 obr. W niskim zakresie obrotów jest porównywalny z dieslem, ale nie kończy tam gdzie kończy diesel (czyli na 4tysiącach obrotów), ale pięknie wkręca się na 6tysięcy obr/min. W kwestii przyśpieszenia do jazdy miejskiej będzie znacznie lepszy niż diesel(nawet niż ten silniejszy diesel montowany w Passatach), natomiast w trasie tylko nieco gorszy od diesla. Przy przy ruszaniu ze świateł zbiera się lepiej niż ropniaki, ale przyśpieszenie od prędkości powyżej 80km/h lepsze będzie miał diesel. Silnik jest sporo cichszy od diesla, zwłaszcza przy prędkościach poniżej 100km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj pięknie, ładny klik, krótkie skoki dzwigni, biegi wchodzą lekko. BMW nie jest tutaj w niczym lepsze.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze, ale nie idealnie. Mogłoby być, jak w Audi, które jest niższe i lepiej trzyma się drogi na zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
Bez czujników byłby dramat.
5,0
Ergonomia
Ergonomia i komfort na bardzo wysokim poziomie. Bardzo fajne i miękkie fotele. Wszystkie przyciski i przełączniki w zasięgu. Dobre audio, wnętrze w minimalistycznym, prostym, klasycznym stylu. Wszystko na swoim miejscu, duże schowki, wielkie kieszenie w drzwiach. Nie oceniam dodatków typu keyless access itp, bo to dokupić można w każdym aucie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok, ale bez szału.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca i z przodu i z tyłu, na nogi, sporo miejsca nad głową oraz na boki. Porównując z samochodem monstrum, czyli ze Skodą Superb, mam wrażenie, że przednie fotele Passata są szersze a w Skodzie za to jest znacznie więcej miejsca na tylnych siedzeniach. Bagażnik Skody jest również większy.
5,0
Wyciszenie
Świetnie. Lepiej niż w Superb, Maździe 6, nie porównuję do Hondy Accord bo to przepaść.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie oceniam
3,0
Stosunek jakość/cena
?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zbyt krótko, aby ocenić.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B7 Limousine