250nm przy 1500obr daje wręcz dieslowską elastyczność przy kulturze pracy benzyny.
5,0
Skrzynia biegów
Jestem bardzo zadowolony z 7 biegowej skrzyni DSG
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka praktycznie eliminują \"martwe pole\"
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajność klimy jak zwykle w VW dobrze obliczona.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 dorosłe osoby z bagażem się spakują na dłuższy wyjazd.
5,0
Wyciszenie
Zaznaczyłem 5 ale dałbym 4,5 bo Golf VI 1,4 TSI był cichszy... Ale co by nie myło miał mniejszy silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Zakupiłem wersję Higline z bardzo bogatym dodatkowym wyposażeniem i koszt Passata wyniósł tyle co bardzo przeciętne A4 z takim samym silnikiem dlatego jakość/cena oceniam bardzo wysoko.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt wcześnie żeby cokolwiek powiedzieć. Przy przebiegu 2000km zamieniłem fabrycznego Castrola na Motul Specific 5W-30 więc mam nadzieję że nie będzie \"brał oleju\". Tak samo zrobiłem w moim poprzednim aucie z silnikiem TSI i było dobrze, fakt że zrobiłem to dopiero po 10 000 bo zorientowałem się że Castrola lubi sobie \"łyknąć\" i bazując na swoich doświadczeniach z motocyklami i opiniami brata mechanika mającego spore doświadczenie z silnikami z turbo zdecydowałem się na Motul który okazał się dobrym wyborem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt wcześnie żeby cokolwiek powiedzieć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]