Większość wie jaki jest Passat variant, a Alltrack zyskał tylko parę cm prześwitu przez co łatwiej się parkuje i jeździ po śniegu, ale też więcej spala i jest wolniejszy od zwykłego kombi.
Myślę, że jest (był) to rozsądny wybór, w zimie rewelacyjny jest system Off-road z asystentem zjazdu. Jeśli ktoś mnie pyta mogę szczerze polecić ten samochód jest bardziej uniwersalny od zwykłego kombi.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
w alltracku pierwsze trzy przełożenia wydają się zbyt krótkie, a na trasie brakuje 7 biegu
4,0
Układ jezdny
z DCC jest całkiem dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
jak każdy samochód z grupy vw
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez szału, ale nie jest źle
3,0
Wyciszenie
przy prędkościach autostradowych jest stanowczo za głośno, brak 7 biegu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
minimalne spalanie na trasie 120 km to 4,6 l/100km w/g wskazań komputera (oszukuje około 7%) więc nie jest źle, prędkość do 100 km/h bez gwałtownych przyspieszeń. koszty serwisu akceptowalne
4,0
Stosunek jakość/cena
kiedy kupowałem alltracka , wydawał mi się rozsądnym wyborem teraz wiem, że cena była trochę zawyżona.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
[l/100km]