Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Alltrack

alltrack, 9 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Większość wie jaki jest Passat variant, a Alltrack zyskał tylko parę cm prześwitu przez co łatwiej się parkuje i jeździ po śniegu, ale też więcej spala i jest wolniejszy od zwykłego kombi. Myślę, że jest (był) to rozsądny wybór, w zimie rewelacyjny jest system Off-road z asystentem zjazdu. Jeśli ktoś mnie pyta mogę szczerze polecić ten samochód jest bardziej uniwersalny od zwykłego kombi.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
w alltracku pierwsze trzy przełożenia wydają się zbyt krótkie, a na trasie brakuje 7 biegu
4,0
Układ jezdny
z DCC jest całkiem dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
jak każdy samochód z grupy vw
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez szału, ale nie jest źle
3,0
Wyciszenie
przy prędkościach autostradowych jest stanowczo za głośno, brak 7 biegu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
minimalne spalanie na trasie 120 km to 4,6 l/100km w/g wskazań komputera (oszukuje około 7%) więc nie jest źle, prędkość do 100 km/h bez gwałtownych przyspieszeń. koszty serwisu akceptowalne
4,0
Stosunek jakość/cena
kiedy kupowałem alltracka , wydawał mi się rozsądnym wyborem teraz wiem, że cena była trochę zawyżona.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B7 Alltrack