Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Alltrack

Majkel, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Niby tylko podwyższone kombi z 4x4, nie jeżdżę terenowo, ale głębokie błota, kopny piach radzi sobie absolutnie bez problemu, zdecydowanie lepiej niż nawet się spodziewałem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : START-STOP TRAGEDIA
4,0
Całokształt
Odczuwalne bardziej mułowaty w porównaniu do tradycyjnego Passata. Na zdecydowany plus absolutna niezawodność - 120tyś i żadnej usterki; w poprzednim wymieniono przy takim przebiegu turbo, sprzęgło, pompowtryski, termostat, pompe oleju - dramat...
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 TDI CR zdecydowanie bardzo udany, dosyć oszczędny, cichszy i wreszcie niezawodny
4,0
Skrzynia biegów
W Alltrack'u DSG pracuje odczuwalnie bardziej ospale niestety. 120tyś i żadnych awarii.
5,0
Układ jezdny
Neutralny, wyższy prześwit z napędem 4x4 dają swobodę wjazdu do lasu na mazurach czy w górach bez obawy o zakopanie, dużo jeżdżę takimi drogami i doceniam. Po 120tyś zawieszenie oryginalne, nawet łączniki stabilizatora.
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera cofania i czujniki cofania pomagają
5,0
Ergonomia
Duży bagażnik, schowki itd jak należy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu, tylko duży środkowy tunel z tyłu
5,0
Wyciszenie
Lepsze niż w Passacie B6, gdzie już było na wysokim poziomie, cichszy silnik też robi robotę
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu do zwykłego Passata kombi auto jest odczuwalnie wolniejsze, DSG pracuje jakby bardziej ospale. Niestety spalanie również jest trochę większe. Zwiększony prześwit i 4x4 jednak przy leśnych duktach, sniegu itd jest niezastąpione. Spalanie w Warszawie przy spokojnej jeździe poza godzinami szczytu około 8,5. Korki, wyścigi ponad 10. W trasie przy prędkościach około 100 5-5,5. Prędkości autostradowe powdują bardzo szybko wzrost spalania. Maksymalne spalanie Niemcy 200-220 około 15.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowy samochód niestety swoje kosztuje, aczkolwiek ALLTRACK bardzo dobrze trzyma cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, tylko denerwuje powolny i źle działający system START-STOP
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B7 Alltrack