Bardzo wygodne kombi nadające się do długich podróży, z olbrzymim bagażnikiem, przestronne i wciąż o nienagannej stylistyce. A ma już 13 lat!
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i sprawny silnik BMP po remapie osiąga 200 koni i 400 niutonów na sprawnych wtryskiwaczach. W takiej konfiguracji przejechałem już 150 tys kilometrów bez usterki, sprzęgło nadal żyje :) Silnik ma jednak swoje wady konstrukcyjne któr można łatwo usunąć (napęd pompy oleju z 1.9 TDI (na łańcuszku) oraz usuniecie wałków wyrównoważających) .
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
Auto jest dość miekkie co daje odpowiedni komfort podczas podróży, można zastosować twardsze amotyzatory Kayaba jesli ktoś preferuje jazdę agresywną. Doskonale trzyma się w zakrętach i jest przewidywalny.
2,0
Karoseria
Niestety karoseria potrafi rdzewieć w specyficznych dla tego modelu miejscach (tylna klapa, przednie drzwi)
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach 170 mógłby być cichszy (szum wiatru)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo tania ekspolatacja
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI PD-DPF 140KM 103kW
[l/100km]