Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

Janek lubelske, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 131 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
3,23
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pompowtryski, pompa paliwa z vacum
Układ hamulcowy : zasisk tylny - serwo hamulca ręcznego
Zawieszenie : sprężyna i łożysko McPhersona
3,0
Całokształt
generalnie dobry komfort i ergonomia co trzeba przyznać. Dużo miejsca wewnątrz i potężny bagażnik, dobrze zestrojone zawieszenie. Tylko ta awaryjność - przestałem używać auta na dalsze trasy, bo strach i jeżdżę starym autem, którego całe szczęście nie sprzedałem ( 300 tys km i jest niezawodne)
Wrażenia
4,0
Silnik
za kulturę i elastyczność trzeba pochwalić - ale wszystko niweczy awaryjność!!! Nie mówiąc o tym, że przy jeździe autostradowej 2 razy tryb awaryjny na dystansie 1000 km (filtr DPF) mimo, że przed wyjazdem sprawdzałem w serwisie napełnienie przy przeglądzie ( 43%) i miałem informację, że mogę się nie obawiać - porażka, szczególnie jak jesteś na lewym pasie, uff
4,0
Skrzynia biegów
trzeb pochwalić za pewną pracę i dobra zestopniowanie (6-ka manual)
4,0
Układ jezdny
trzeba przyznać, że prowadzenie i zestrojenie dobre - tylko dlaczego przy 110tys km pękła sprężyna zawieszenia z przodu i rozleciało się łożysko górne (korona) McPehrsona - całe szczęście przy powolnej jeździe ( skręt na parking)
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
jest ok - wygodnie na dłuższe trasy -
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na klimatronika 2-strefowego słabo trzyma temperaturę odczuwalną wewnątrz w zależności od pogody - klima serwisowana.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok zarówno z przodu jak i z tyłu
3,0
Wyciszenie
bardzo głośne zawieszenie na drodze kiepskiej jakości słyszalne we wnętrzu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
powiem tak: próbowałem na różne sposoby i przy bardzo oszczędnej jeździe ( na tz 80-cio latka - max 90 km/h) nie mogłem zejść poniżej 6 litrów - przeciętnie to 7-9 litrów przy jeździe mieszanej (w tym miasto max 10%). Żadna rewelacja, moje stare auto z automatem pali 6,5 l/100km (2.5TDI)
2,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniądze taka usterkowość przekreśla wszystko.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza zawieszającym się Boutufem i wycierającymi się przełącznikami sterowania szyb nie ma co się czepiać.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2 razy laweta, 2 razy holowanie (blisko było) z powodu padniętych pompowtrysków lub pompy paliwa z Vacum na silniku (poszedł olej silnikowy do zbiornika na powrocie) i pompy paliwowej w zbiorniku, to wszystko pomiędzy 90-130 tys km, uszkodzenie serwa hamulca ręcznego (elektrycznego (wymiana zacisku lewy tył - nie są dostępne same serwa tylko kpl zacisk!), pęknięcie sprężyny zawieszenia przód+łożysko Mc-phersona to chyba wystarczy. Porażka - pierwszy i ostatni raz kupiłem VW - nigdy więcej!!! gdzie ta legenda niezawodności !

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Variant