Przeniesienie napędu
: Skrzynia DSG działa szybko. Ale dużo wolniej niż w BMW. Pojęcie Kickdown nie isnieje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wymieniono wszystkie 4 pompowtryski przy przebiegu ok. 120 tys.km
Inne
: problemy z uruchamianiem przy temperaturach ujemnych
Zawieszenie
: Jest bardzo mały prześwit. Często szoruję podwoziem o drogę.
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik uruchamia się fatalnie zimą, nawet przy temperaturach nieznacznie poniżej zera.
Przy przebiegu 120 tys. km wymieniono wszystkie wtryskiewacze. Silnik głośny jak cholera i cały samochód aż drga.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa fajnie, ale znacznie wolniej zmienia biegi niż BMW.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie niby sztywne, ale w zakrętach auto się kołysze.
Komfort
3,0
Widoczność
Lusterka boczne po przejechaniu 500 km w zimowych warunkach brudne są jak cholera. Brudzą się też bardzo szyby boczne z przodu, tak więc wizyta na stacji benzynowej celem przetarcia szyb co 500 km jest niezbędna.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty napraw masakra. Wymiana jednego pompowtrysku w autoryzowanym warsztacie to ponad 3000 PLN. A samochód ma ich cztery. I wszystkie zostały wymienione!!
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]