moc z pojemności wystarczająca, cichy CR, elastyczność wiele razy pomagała na trasie,
4,0
Skrzynia biegów
niestety po 180k km padła, poza tym wziąłbym jeszcze raz, dwa sprzęgła są niezwykle komfortowe
4,0
Układ jezdny
170KM na jedną oś w dieslu na prostej robi różnice, na zakrętach brakowało napędu na tył
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność w każdą stronę, lusterka dobrze dobrane, praktycznie bez martwego punktu
5,0
Ergonomia
comfortline, fotel nie męczy na trasie kilkuset km, w porównaiu do Avensis extra wygodny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic dwustrefowy czasami jakby za słabo dmuchał na auto, z tyłu przydałoby się lepsze wentylowanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 4 osób dorosłych miejsca aż nadto, w 5 troszke ciasno
4,0
Wyciszenie
można rozmawiać bez podniesionego głosu przy prędkości 160 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy delikatnej jeździe 4,9 L/100km, trasa do Makarskiej na jednym baku
3,0
Stosunek jakość/cena
padła skrzynia, koszt jest kosmiczny, po 3 latach 180.000km potwierdziło się powiedzonko że dziś samochód ma wytrzymać 200.000km, mój się pospieszył ale jest w statystyce :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kilka razy bledy poduszki, ksenon standardowo po 160k km wymiana 2 w serwisie VW koszt 1150 PLN,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padła skrzynia DSG po 180k km, koszt szacowany przez serwis 17800PLN, samochod sprzedaje bo to nie ma sensu
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]