Silnik
: Jak pisali pompowtryski w 2.o TDI to pomyłka
Inne
: Elektronika w nawigacji padła
Karoseria
: Plastiki wśrodku słaba jakość łatwo rysują się.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeszcze na pompowtryskiwaczach więc klekocze, podczas jazdy \"mruczy\" ale ja to lubię.
5,0
Skrzynia biegów
Polecam, zmiana biegów prawie niewyczuwalna choć teraz mogę wymienić jej wady, przy lekkim(niegłębokim) ale szybkim wciśnięciu gazu redukcja aż o 2 biegi a wystarczyłoby o 1.Zresztą zaraz zmienia o 1 w górę.
4,0
Układ jezdny
Wersja Comfortline więc trochę buja jak na kanapie, nie poszaleje się na zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
No mały nie jest więc trzeba się przyzwyczaić,rewelacji nie ma.
5,0
Ergonomia
Bez udziwnień ale wszystko na miejscu tam gdzie ma być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba pilnować filtru kabinowego bo jak brudny to paruje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Byłoby bardzo dobrze gdybym nie zobaczył Skody Superb,ale ogólnie jest dobrze
4,0
Wyciszenie
Powyżej 160 szumi już znacznie ale ogólnie spoko.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Plastiki się sypią i odpadają takie płatki zwłaszcza koło włącznika świateł i kluczyka.Także na drzwiach koło łokcia kierowcy coś już się wyciera.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez pierwsze 100 tys. skrzypiała deska rozdzielcza potem przestała,choć czasami się przypomina.Z resztą było dobrze do czasu,patrz niżej.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
135 tys. 3 lata i padły pompowtryski,najpierw 2 i laweta potem po tygodniu kolejne 2 znowu laweta. A po 140 tys. padła radio-nawigacja RNS510,na co serwis powiedział,że nie do naprawy tylko wymiana bo nie wiedzą jak naprawić,cena znana więc padaka.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]