Silnik
: gdy ukradli mi radio usłyszałem cenę w serwisie 17tyś zł, całe auto 18tyś wycenił ubezp.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: głowica
Silnik
: wtryski
Silnik
: wycieki
1,0
Całokształt
Kula u nogi, kupa złomu po 150tyś km wcześniej pół kupy złomu
Wrażenia
1,0
Silnik
po gwarancji... pęknięta głowica - naprawa ok 6000zł, pęknięty wał korbowy - naprawa ok 6000zł, uszkodzenie sprężarki klimy ok 2000zł, wtryski - cieżko to policzyć ale używane ok 3000zł (prawie nowe), układ smarowania ok 3000zł, listwa wtryskowa 500zł, turbo 800zł, dpf + egr 3300zł, czas stracony na naprawy + pieniądze niezainwestowane w tylko wyrzucone w błoto... dziś to już dziesiątki tysięcy zł. dwumasa 3000zł druga ok 2500zł
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia rewelacja, zobaczymy kiedy będzie z nią problem
4,0
Układ jezdny
prowadzi się dobrze pod warunkiem, że raz w roku doinwestujesz we wszystko ok 1000zł, a raz na 4lata 3000zł
Komfort
3,0
Widoczność
passat
4,0
Ergonomia
passat
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
wciąż nawalające silniczki sterowania nagrzewnicy... mankament celowy i niedbały
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
passat
4,0
Wyciszenie
czasem coś świszczy przy prędkościach wyżej niż 180km/h
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszt utrzymania tego auta po okresie gwarancji to katorga, to krzyż, który będziesz nosić
2,0
Stosunek jakość/cena
200tyś nowe auto - można lepiej zainwestować.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu nie ma drobnych usterek - same poważne
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cała litania powyżej, pozatym ciągłe wycieki oleju po stronie rozrządu ./...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]