Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

Krzysztof, 9 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z Passata b- 6 , po kilku latach użytkowania, stwierdzam że był to bardzo trafny wybór. Koszty utrzymania nie wielkie, komfort i przyjemność z jazdy olbrzymia , nie wiem co to awarie, tylko podstawowa obsługa oleje - filtry - paski - całkowicie nie rozumiem co ci nie którzy tu wypisują za bzdury o wysokich kosztach - na pewno nie mieli Passata b-6 tylko marzą o nim i spoglądają z zazdrością ze swojej Skody przeważnie. Passat nie jest prestiżowym autem zdaje sobie sprawę z tego, lecz wygodnym i przyjemnym środkiem transportu nie drogim ! tanim w utrzymaniu - stosując EKODRAJWING jadąc przepisowo do 90 km na godz w trasie nie spali więcej jak 4,5 l , jest to poważny atut tego auta , przy czym mocny i elastyczny silnik pozwala na jazdę wysokim biegiem z małą prędkością / a do furii mnie doprowadziło kilka wpisów w opiniach, o jakiejś wielkiej turbo dziurze w vw b6 , nic takiego tu niema miejsca , widać że piszący takie bzdury nawet nie jechał b-6 2,0 , w przeciwnym razie wiedział by coś o tym silniku i jego turbinie , dla mnie jest bardo dobry napęd i elastyczny . Wielu znajomych którzy jechali tym autem nie kryli zdziwienie jak przyjemnie i wygodnie się tym autem jedzie , a z mocy to nie kryli zdziwienia . Z moich obserwacji- nie zadowolenie z vw b 6 wynika z kilku przyczyn, a przede wszystkim jeśli ktoś chce tanio kupić auto, popełnia wiele błędów pierwszy to kupuje najtańszy model z ogłoszenia na rynku , - no i po nim, teraz ma jajko niespodziankę - czeka na niego na pewno , większy przebieg auta / mogą mieć ponad 500 000 - a na liczniku tradycyjnie 150 000 tys. Po drugie auto po wypadku i to mocnym , i dlatego nie którym coś piszczy w środku auta, problemy z prowadzeniem a jak dostał przodem to i elektronika będzie padać w najlepszym przypadku, o silniku nie wspomnę i reszcie osprzętu . Po trzecie nie kupować golasów, tylko dla tego że są tanie. To błąd - takie samochody były prawdopodobnie w firmach no i najechane mają , a potem padają / muszą ile można jechać / Osobiście polecam VW B-6 szukaj w najdroższych ogłoszeniach , wybieraj bogate wersje / klima tronik,nawigacja duża musi być, bo ta świadczy że właściciel nie żałuje kasy na samochód i na pewno dba o niego ! / Auto godne zainteresowania , polecam , ja kupię następnego VW B-7 na pewno.
Wrażenia
5,0
Silnik
sprawny elastyczny mało pali / bez awaryjny
5,0
Skrzynia biegów
dobra i tyle
5,0
Układ jezdny
dopracowany
Komfort
5,0
Widoczność
wystarczająca
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok /
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super
4,0
Wyciszenie
jest ok/ no
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie to się liczy !
4,0
Stosunek jakość/cena
trochę drogi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pierdoły
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant