Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

Bartek, 10 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
2,92
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Duże, wygodne auto.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : turbo, pompowtryski, pompa oleju, pompa paliwa i podciśnienia, dpf
Przeniesienie napędu : hamulec postojowy!
3,0
Całokształt
Auto bardzo ładne, bardzo pakowne (kombi), gabarytami idealne dla rodziny z dwójką dzieci i bardzo wygodne i... to wszystkie jego zalety.
Wrażenia
1,0
Silnik
Niestety wersja 2.0 TDI PD 140 KM i wszystkie llegendy masz we własnym garażu... Ale o tym szerzej piszę dalej.
4,0
Skrzynia biegów
Sama skrzynia ok, ale urwałą mi się "łapa" pod skrzynią i trzeba było albo szukać innej obudowy skrzyni (! kto Ci to potem przełoży?), albo dorobić coś u kowala. No i miałem taką sztukaterię, że zastanawiałem się cały czas kiedy znów wszystko puści.
4,0
Układ jezdny
Dość dobre trzymanie się drogi, ale wymieniałem w aucie dwukrotnie łożysko koła przedniego oraz silniczki hamulca ręcznego - obydwie strony się zatarły...
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag. Wersja Highline, czujniki, parktronik, kamera, duże przeszklenia - rewelacja.
5,0
Ergonomia
Tu też bym zgrzeszył, gdybym wydał inną opinię.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po awarii klimy - chłodziła, ale płyn chłodniczy w upały w mieście się gotował - nikt - nawet serwis nie potrafił tego naprawić! (obydwa konkurencyjne z Gdańska - pozdrawiam). Także jeździłem bez klimy w aucie za prawie 140 tyś zł...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag. Klasa.
5,0
Wyciszenie
Tu też bez uwag.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masa drobnych i kilka grubych usterek i auto za które (trzyletnie kupiłem) zapłaciłem koło 60 tyś po roku i podsumowaniu kosztowało mnie prawie 85... Suck!
1,0
Stosunek jakość/cena
Każdy przejechany kilometr tym autem kosztował mnie kilkaset złotych...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka przykładów: klamka pasażera od zewnątrz nie działa - plastikowe elementy mechaniczne popękały ! (plastikowe!)... szyba kierowcy na mrozie na bramkach na autostradzie zeszła w dół ale już nie wróciła - jazda autostradą z otwartym oknem przy -15 st... przycisk hamulca postojowego na stacji paliw się zawiesił i nie odpuścił hamulca - koszt 70 zł ale rozwalony dzień, odwołane spotkania, laweta, dwa dni w warsztacie nim doszli co jest... wiecznie wypinająca się poduszka fotela kierowcy - nie daj Boże żona wzięła auto i przestawiła fotel, mam jeszcze kilka takich historii...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompowtryski do regeneracji 2000zł, elektroniczna blokada kierownicy 2500zł, awaria pompy oleju 1600zł (na szczęście na parkingu pod Tesco!) ale przy okazji pompa podciśnienia zintegrowana z pompą paliwa się zatarła 2300zł i regeneracja turbo 1300zł, unieruchomione auto nieszczęsnym hamulcem postojowym - opisane wyżej, wywalony dpf i wstawiony emulator 1600zł, nie pękła mi tylko głowica z typowych często opisywanych awarii.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant