Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

no more, 10 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 226 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
1,46
65% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : nic mnie nie zaskoczyło pozytywnie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : wtryski
Silnik : pompa oleju
Układ elektryczny : wszystko co świeci na czerwono
1,0
Całokształt
Co można napisać o samochodzie, którym człowiek boi się wyjechać z garażu, by nie skończyć na lawecie wiozącej parcha do warsztatu. Najbardziej awaryjny samochód jaki w życiu miałem. No more
Wrażenia
1,0
Silnik
Vokswagen zakpił sobie z klientów i wcisnął im mega bubel. Ciężko nawet zliczyć wszystkie awarie jakie to badziewie miało.
1,0
Skrzynia biegów
Obsługa DSG jest bardzo kosztowna a i tak nie gwarantuje sprawności działania. Koszt wymiany oleju to ponad 1000zł i trzeba to powtarzać co 60.000zł
1,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest tak schrzanione, że wybija opony już po pierwszym sezonie. Nie ma się co nastawiać na zakup nowych opon, bo po roku będą się nadawać na śmietnik
Komfort
3,0
Widoczność
Auto z pozoru duże, okazuje się ciasne w środku dzięki wąskim fotelom, które projektowano chyba dla Chińczyków
3,0
Ergonomia
Niby wszystko jest pod ręką, ale co z tego skoro połowa rzeczy nie działa
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie powala jakimiś mega osiągami
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taką kobyłę, to można oczekiwać znacznie więcej aniżeli volkswagen zaoferował
1,0
Wyciszenie
Silnik dudni jak stara Beczka i nie ma siły by wygłuszyć takie stęki jęki
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli wydasz 10,000 rocznie na naprawy, to możesz mówić żeś szczęściarz. I niestety te wydatki nie są zawinione przez kierowcę lecz pułapki o których vw nie informuje i czeka aż samochód padnie na trasie by wystawić ci słony rachunek za remont generalny
1,0
Stosunek jakość/cena
dno jakiego vw nie oglądał w latach 90-tych. to już nie ta marka co kiedyś
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak już pisałem - najbardziej awaryjne auto jakie posiadałem
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód rdzewieje niczym stary Poldek, silnik dzięki patentowi z pompą oleju na 100% ulegnie zatarciu, wtryski Siemensa jakością nie dorównują tym stosowanym w chińskich wynalazkach i tak dalej aż do wyczerpania pozycji znajdujących się na liście

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant