Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

Mazur, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 226 tys. km
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Funkcja Huto Hold stosowana aktualnie do wszystkich nowych aut prawie każdej marki - super rozwiązanie, ułatwia jazdę po mieście, górskich terenach - nie muszę trzymać ciagle pedału hamulca. ;)
4,0
Całokształt
Dla mnie wszystko ok średnia ocena to dobry z plusem za 4 motion i z miłą chęcią kupię jeszcze jedno takie autko tylko sedana z 4 motion i DSG na ful opcji. ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
Charakterystyka pracy silnika nie jest zła, dość cichy i dynamiczny, zaś po chip tuning-u ze 140KM zrobiłem mu prawie 170KM (prawie bo nie byłem na hamowni) i teraz całkiem inaczej się jeździ.
4,0
Skrzynia biegów
Co do skrzyni manualnej to pierwszy bieg jast trochę za któtki ale da się przxyzwyczaić. Tak to pracuje bardzo fajnie ale DSG i tak powala. ;)
4,0
Układ jezdny
Jeśli chodzi o układ jezdny to jest trochę głośny bo twardy nie wybiera tak dziur na polskich drogach ale po autostradach sunie jak limuzyna, a co do wchodzenia w zakręty to przy 4x4 i systemach kontroli jazdy auto trzyma się jak przyklejone, czasami wydaje się ze to za dużo dla niego ale 4 motion radzi sobie bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma z tym problemów w dzien ok a w nocy doświetlanie zakrętów, skrętne reflektory, wszystko da sie zobaczyć.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu dobrze spasowane, ciekawy ręczny ale przyzwyczaiłem się i jest ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko działa, juz po kilku minutach wieje ciepłe powietrze do tego ogrzewanie fotela-bajka. ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsc.
4,0
Wyciszenie
Dobre ale mogłoby być lepsze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przy 90% mocy na przednią oś (10%-opór wału przekazującego napęd na tylnią oś): -miasto przy dynamicznej jezdzie - 8,5l/100km -trasa przy oszczędnej jezdzie - 7l/100km -trasa przy 200km/h (niemieckie autostrady ;) ) - 9,5l/100km zużycie paliwa przy załączonym 4 motion tylko chwilowe bo nigdy nie chodzi dłużej niz kilka minut gdyż załącza się tylko w razie poślizgu utraty przyczepności itp. - 15l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość dobra cena również.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szufladka na notes do telefonu zacina się. To typowy drobiazg.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie koło dwumasowe przy 206tyś km ale po wymianie całego kompletu na orginalne VW LUK jest wszystko ok.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant