Jak na auto za spore pieniądze - chyba najdroższe w tej klasie obok Accorda (ale Honda akurat warta swojej ceny)to sie nie popisali. Nic specjalnego niby aspiracje są ale nic więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik z rozwiązaniem CR trochę bardziej kulturalny i cichszy od poprzednika, pali mniej.
4,0
Skrzynia biegów
Całkiem ok wiadomo w dieslu 1 krótkie dalej już jakoś idzie.
4,0
Układ jezdny
jak na całkiem duże auto to pokonywanie zakrętów ok, komfort również przyzwoity.
Komfort
4,0
Widoczność
bez zarzutu
4,0
Ergonomia
wszystko czytelne i na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem.
4,0
Wyciszenie
Dużo lepiej niz w starszym TDI
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W moim egzemplarzu całkiem przyzwoicie - średnio udawało sie schodzić poniżej 7,0l/100
3,0
Stosunek jakość/cena
samochód zupełnie nie wart swojej ceny, auto tej klasy i lepsze mozna kupic taniej a w tej cenie cos znaleźć u wielkiej trójki (bmw, mercedes,audi)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność - tutaj nie ma się czym pochwalić.
Trzeszczenie w nowym aucie za 120 tys zł..
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie (50 tys km)? tylko dwa razy laweta - czujnik przy kolumnie kierownicy - nie działa zasilanmie silnika. Oczywiscie autoryzowany serwis nie wie co się dzieje ciągle cos wymienia i znów po jakims czasie ten sam problem wraca. żenua
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]